וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי נתניה החליטו לא לשבות עד לסיום העונה

סוף לאיומי השביתה: שחקני הקבוצה קיבלו מסר מההנהלה שרק בסוף העונה יישבו עם כולם, אך ייעשה מאמץ להעביר את משכורות פברואר. רוני לוי: "הגיע לנו לנצח". סילבס: "אני נשאר ברעננה"

one

שחקני מכבי נתניה החליטו היום (שבת) לא לשבות יותר העונה. רועי דניאל וקובי בלדב, נציגי ההנהלה, הודיעו לשחקנים כי בסוף העונה הם יישבו עם כל השחקנים וישלמו להם את הכספים שמגיעים להם. בכל מקרה, בקבוצה יעשו מאמץ לשלם את משכורת חודש פברואר, אך שאר הכסף ישולם רק בסיומה של העונה.

כזכור, עוד לפני משחק הניצחון על הפועל רעננה (1:2) היה קיים איום להשבית את המשחק בעקבות החובות הכספיים של המועדון כלפי השחקנים. אלא שהאיום הזה הוסר ברגע האחרון. השחקנים שבו להתאמן לפני כשבוע וחצי אחרי שהם השביתו את האימונים למספר ימים. תחילה שקלו השחקנים לאפשר להנהלה לארגן את משכורות פברואר תוך שבועיים ותכננו לשבות במשחק נגד רעננה. אלא שבימים האחרונים השחקנים הורידו את האפשרות הזו מהפרק.

במשחק עצמו הערב נתניה ניצחה 1:2 משער של לארי קאיודה בדקה ה-93 בתום דרמה גדולה, מה שהבטיח מעשית את ההישארות בליגת העל לעונה נוספת. עוד קודם לכן, עומר פרץ כבש שער ליגה ראשון מאז ינואר 2013 בדקה ה-17, וממאדו צ'אם איזן בדקה ה-53.

קאיודה כבש בדקה ה-93, מכבי נתניה ניצחה 1:2 את רעננה

רוני לוי מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
הרמה שלנו מאוד גבוהה. רוני לוי/מגד גוזני

רוני לוי, מאמן מכבי נתניה, אמר בסיום: "היינו ראויים לניצחון הזה. אני חושב שיכולנו גם להגדיל את התוצאה ואז ספגנו ממצב נייח, ועל זה אני כועס על השחקנים. הם יודעים את זה. מצד שני, מגיעות להם הרבה מחמאות, הם מתאמנים בצורה יוצאת מן הכלל למרות מה שקורה במועדון ולמרות שאנחנו בשלהי העונה. הרמה שלנו היום היא מאוד גבוהה ואני מאוד גאה בהם. לפני שהגעתי למכבי נתניה לא ידעתי שהגעתי לסיטואציה כל כך מסובכת. למזלנו בשני המשחקים הראשונים שלי ניצחנו ומהר מאוד עלינו על הדרך הנכונה. אנחנו מאוד מגובשים ומלוכדים ואמרתי לשחקנים שאם נהיה מגובשים כקבוצה נראה גם שחקנים שבאופן אישי בולטים. גם שחקנים שכמעט נעלמו מהכדורגל כמו אורי שטרית ועומר פרץ חזרו לחיים, ומגיעות להם הרבה מחמאות".

על ההמשך אמר: "חשוב לנו לסיים את העונה עם טעם טוב. תמיד תהיה לנו שאיפה לנצח, גם אם זה משחק אימון, ואני חושב שבכל אופן חשוב לכל שחקן כאן להוכיח את עצמו כדי לקבל חוזה לעונה הבאה, בין אם זה כאן או במקום אחר.

על עתידו האישי: "כיף גדול לשמוע קריאות "תישאר, תישאר". אין דבר יותר כיף מאשר לספק את הקהל שלך ואני חושב שגם לו מגיעות הרבה מחמאות. אני כל פעם נדהם מהקהל שלנו שדוחף את הקבוצה ומגיע לו כל הכבוד. אני עוד לא יכול לומר אם אני אהיה כאן בעונה הבאה. בהחלט ייתכן שכן, כיף לי מאוד במכבי נתניה וברגע שנצטרך להתעסק בעתיד שלי אני אדע אם אשאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
האופציה ברעננה תמומש. חיים סילבס/מגד גוזני

חיים סילבס, מאמן הפועל רעננה, אמר בסיום: "המשחק הזה לא היה דומה למשחק הקודם בין שתי הקבוצות. זה היה משחק פיזי בלי יותר מדי כדורגל ולראייה ששלושת השערים הובקעו ממצבים נייחים. זה יהיה תירוץ עלוב לייחס את השער להרחקה, לא היינו צריכים לספוג שוב ממצב נייח ולהוציא נקודה. אין ספק שהצהוב הראשון של יניב שהוביל לאדום היה מטופש (ויכוח עם השופט) אבל למרות שאני מאוכזב מכך, בסך הכל יניב מביא לנו המון ערך חיובי לקבוצה ונקודות. הוא המנהיג של הקבוצה וקורה לפעמים שמאבדים את הראש, אני מאמין שאת העונש הוא כבר קיבל".

על עתידו אמר: "אני יכול לומר שאני יודע על השמועות בנוגע לקבוצות שרוצות אותי בעונה הבאה בדיוק כמוכם, אבל אני אמשיך ברעננה בעונה הבאה כל עוד זה תלוי בי. יש לי אופציה בחוזה לעונה הבאה וכבר הודיעו לי שהאופציה ממומשת. אנחנו גם חושבים על משהו יותר ארוך מהעונה הבאה. בכל מקרה, יש לנו עוד חמישה משחקים עד הסוף ונקווה שנסיים את העונה בטעם טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully