וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל ירושלים מגיעה לדרייב אין

ברייסי רייט יחזור לסגל של דני פרנקו לקראת משחק החוץ נגד הפועל תל אביב (21:05, ערוץ 1) שתחזיר לסגל את דוראנט סקוט. הפועל חולון תארח את הפועל אילת (19:35, ספורט 5)

one

בווידאו: תקציר המשחק הקודם בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים

המחזור ה-27 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. במוקד המחזור תעמוד ההתמודדות בין הפועל תל אביב, לאחר ההפסד בדרבי, להפועל ירושלים הלוהטת, שהפסידה רק פעם אחת ב-11 המחזורים האחרונים (80:81 לירושלים בארנה, 67:81 להפועל תל אביב בדרייב אין). הפועל חולון, אחרי התבוסה הקשה בירושלים, תנסה להתאושש על חשבונה של הפועל אילת שמתחילה לפלס את דרכה בחזרה לחבורת הצמרת (66:88 לחולון באולם הפחים, 86:89 לחולון באילת).

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
הוא בפנים, קיצ'ן בחוץ. ברייסי רייט/קובי אליהו

הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (21:05, ערוץ 1)

בהפועל תל אביב ניסו לחזור השבוע להתעסק בכדורסל. אחרי שהמשחקים האחרונים היו בצילו של המוות הפתאומי של מנהלה המקצועי של האדומים, אורי שלף ז"ל, בקבוצה חזרו לדבר ולהכין את הקבוצה בצורה מקצועית למשחקים, מה שכמעט בלתי אפשרי היה לעשות לפני המשחקים נגד מכבי אשדוד ומכבי תל אביב. ההפסד בדרבי לצהובים בשבוע שעבר קירב את הליגה אל הקבוצה של עודד קטש, ובהפועל יודעים שאם יפסידו גם להפועל ירושלים, הם עשויים להכנס בקרוב למלחמה על הכניסה לפלייאוף, מקום שהיה נראה בטוח למדי עבורם רק לפני כמה שבועות. מי שיחזור לסגל של הקבוצה הוא דוראנד סקוט, שנעדר בשני המשחקים האחרונים בשל פציעה בקרסול, וג'רון מיימון ימצא את עצמו מחוץ לסגל.

תשעה ניצחונות בעשרת המחזורים האחרונים הבטיחו להפועל ירושלים באופן מעשי את המקום השני בתום העונה הסדירה, כשרק קריסה בלתי צפויה תקרב את האדומים למקומות 3-5. הקבוצה של דני פרנקו נראתה יוצאת מן הכלל בשבוע שעבר נגד הפועל חולון, כשקלעה בפעם השלישית ברציפות 93 נקודות, הציגה את דיון תומפסון שהצטיין, והסתדרה בצורה מצוינת ללא ברייסי רייט שהיה מחוץ לסגל ודונטה סמית' שנפצע בתחילת המשחק. רייט ישוב לסגל הקבוצה לקראת ההתמודדות בדרייב אין, כשדרווין קיצ'ן לא יתלבש, וג'וזף ג'ונס ימשיך למצוא את עצמו מחוץ לסגל. בירושלים יודעים שהפועל תל אביב היא יריבה פוטנציאלית לקראת המשך הדרך בפלייאוף, ולאחר ניצחון דחוק בבית והפסד בחוץ, הם ינסו לשחרר סוג של הצהרת כוונות.

גארד הפועל חולון שלומי הרוש. מגד גוזני
משחק קריטי להמשך. שלומי הרוש/מגד גוזני

הפועל חולון - הפועל אילת (19:35, ספורט 5)

התבוסה הקשה שספגה הפועל חולון בשבוע שעבר הייתה רק סממן לבעיות שעוברות על הקבוצה הסגולה. הקבוצה של אלעד חסין הפסידה שלושה מתוך ארבעה משחקים בסיבוב השלישי עד כה, וחוסר השקט מתאפיין בבעיות רבות מבחינה חברתית. שון אוונס הושעה מהמשחק בארנה לאחר שהתעמת עם אלעד חסין באחד מאימוני השבוע שעבר, ויחזור לסגל לקראת המשחק נגד אילת, דירתו של דומיניק מגווייר נפרצה ותכשיטים יקרי ערך נגנבו ממנה ואילו שלומי הרוש וג'ורדן טיילור התעמתו ביניהם במהלך המשחק. בחולון יודעים שהמשחק נגד אילת הוא קריטי לקראת המשך הדרך, כשניצחון יסלול את הדרך לקראת המשך המאבקים על ביתיות ברבע גמר הפלייאוף, והפסד עלול לקרב את הסגולים אל המקום התשיעי.

הניצחון הביתי המשכנע על בני הרצליה נתן להפועל אילת מעט אוויר במאבקים על הכניסה לפלייאוף. הקבוצה של אריק שיבק, שניצחה את שני משחקי הבית שלה בסיבוב השלישי, אך הפסידה את שני משחקי החוץ, נראית טוב יותר בשבועות האחרונים, כשהשלשה של טוני גפני בארנה מנעה ממנה רצף של שלושה הפסדים. באילת סיפרו השבוע שאחד הסימנים היותר חיוביים בקבוצה הוא הכניסה לכושר של קאליף וויאט, שאמנם משחק רק 21 דקות בארבעת המחזורים האחרונים, אך רושם 15.5 נקודות ו-3 אסיסטים ונראה כאילו מצא את מקומו תחת המאמן הלאומי לשעבר. באילת יודעים שניצחון יקרב אותם מרחק של משחק וחצי מחולון, וכדי להוציא משהו מהעונה הזאת יצטרכו לדעת לנצח משחקים מחוץ להיכל בגין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully