וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-מכבי פתח תקוה: חיימוביץ' ייעדר 3-4 שבועות

12.4.2015 / 13:13

בלם בית"ר סובל מקרע וזקוק למנוחה. קליימן בספק להערב (א', 20:15, ספ' 1). בן רהב בכוננות. אצל המלאבסים, בן שמעון ניפץ את לוח השש בש בכעס

מחזור 29מחצית12/04/2015
בית"ר ירושלים
    0
      מכבי פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * 93 משחקי ליגה נערכו בין הקבוצות: בית"ר ירושלים ניצחה 46, מכבי פתח תקוה ניצחה 24 ועוד 23 הסתיימו ללא הכרעה.

      * הניצחון 2:3 בטדי ב-1 בדצמבר היה ניצחון החוץ הראשון של רן בן שמעון על בית"ר ירושלים. לפני כן, הקבוצות שלו לא ניצחו ואפילו לא כבשו מול הירושלמים בחוץ בחמישה ביקורים.

      * בן רהב לא שיחק בליגת העל מאז מחזור הסיום של עונת 2012/13, אז עמד בשערה של הפועל ניר רמת השרון בהפסד 1:0 לעירוני קרית שמונה.

      שחקני מכבי פתח תקוה, עידן שמש (ימין), דור אלו (שמאל). ברני ארדוב
      איך הם יגיעו למשחק? שחקני מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

      בית"ר ירושלים שסובלת ממכת פציעות והעדרויות לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה, קיבלה אתמול (שבת) חדשות רעות נוספות מכיוונו של בוריס קליימן, כשהתברר שהשוער סובל מרגישות בברך. קליימן נמצא כרגע בספק למשחק (20:15, ספורט 1), והוא צפוי לעבור מבחן כשירות רק מחר בערב על מנת לקבוע אם יוכל לשחק. שוער המשנה בן רהב נמצא בכוננות לפתוח במקומו בין הקורות אם לא יהיה כשיר.

      בנוסף, הודיעה היום הקבוצה שזאביק חיימוביץ סובל מקרע ברצועה התומכת בכף הרגל ועל פי הנחיית הצוות הרפואי הוא זקוק למנוחה ושיקום ועשוי להיעדר 3-4 שבועות.

      הקבוצה של גיא לוי, שמקדימה בשלוש נקודות את מכבי חיפה, במאבק על המקום הרביעי ומקווה לא למעוד במשחק מול המלאבסים שסוגרים את טבלת הבית העליון, סובלת גם כך מחיסורים משמעותיים בחלק האחורי. כשבנוסף לחיימוביץ' גם ססאר ארסו סיים את העונה אחרי שעבר ניתוח בברך. גם הקשר אופיר קריאף יעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

      המאמן גיא לוי צפוי להרכיב את דושאן מאטוביץ' בעמדת הבלם, לצידו של טל כחילה, כאשר שמוליק מלול יפתח ככל הנראה כמגן שמאלי. בקישור ובהתקפה צפויה בית"ר לפתוח עם אותם שחקנים שפתחו בהפסד למכבי חיפה במחזור שעבר.

      המשחק אגב, יתקיים באיצטדיון בנתניה, בשל עונש הרדיוס שספג המועדון.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      יחלים בזמן? בוריס קליימן/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

      מכבי פתח תקוה מגיעה למשחק אחרי הפסד לקרית שמונה במחזור שעבר ויודעת שזו אולי ההזדמנות האחרונה שלה להישאר במאבק על המקום הרביעי, שעשוי להקנות כרטיס לאירופה בסוף העונה. המאמן רן בן שמעון יחסר את הקשר המוצהב בריאן חרסיסיץ' וכן את נאור פסר שסובל ממתיחה בשריר. הבלם דניאל דימוב אינו כשיר במאת האחוזים ויפתח את המשחק על הספסל.

      דדי בן דיין צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי, כאשר מרכז ההגנה יורכב מחגי גולדנברג, איבן ארצג ועומר דנינו. החלוץ יואכים מונונגה, שנכנס כמחליף נגד קרית שמונה, צפוי לפתוח בהרכב. האימון המסכם היום היה קצר במיוחד, בעיקר בשל מזג האוויר הסוער שהתחולל במהלך היום. עוד קודם לכן החליט בן שמעון לנפץ את לוח השש בש שהיה בחדר האימונים של הקבוצה בטענה כי השחקנים שאמורים להתחמם ולהיערך לקראת האימון התעסקו יותר מדי עם משחק השש בש, דבר שלא היה לרוחו.

      רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. יותם רונן
      התעצבן. רן בן שמעון/יותם רונן

      יעמדו למבחן

      בית"ר ירושלים: דושאן מאטוביץ'

      המגן הסרבי הוותיק, צפוי לפתוח הפעם בעמדת הבלם, בשל חסרונם של ארסו וחיימוביץ' הפצועים. מאטוביץ' אמור להיות המבוגר האחראי של בית"ר בחוליה האחורית ויצטרך משם להנהיג את הקבוצה כולה בקרב החשוב על המקום הרביעי וכרטיס אפשרי לאירופה.

      מכבי פתח תקוה: יואכים מונונגה

      החלוץ החסון והפיסי עשוי ליהנות בראשון ממרכז הגנה דליל של בית"ר, שתחסר את צמד הבלמים הקבוע שלה, ארסו וחיימוביץ'. אם בפתח תקוה עוד מפנטזים על המקום הרביעי, הדרך חייבת להתחיל בניצחון חוץ על בית"ר ולשם כך יצטרך מונונגה להיות במיטבו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גיא ברגר
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 3000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully