וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אחד האירועים הביזאריים והתקדימיים בתולדות הכדורגל

השופטת טעתה, נבחרת הנשים הצעירה של אנגליה ערערה ואופ"א קבעה: בעיטת פנדל חוזרת וחידוש המשחק ל-19 שניות מול נורבגיה. אנגליה כבשה והעפילה לאליפות אירופה בישראל

שחקניות נבחרת אנגליה עד גיל 19. GettyImages
19 השניות הגורליות הסתיימו בחיבוקים של האנגליות/GettyImages

ב-15 ביולי הקרוב ייצא לדרך בישראל טורניר אליפות אירופה לנשים עד גיל 19. עד כאן, לא נשמע כמו משהו שיעניין את חובב הספורט הממוצע. אלא שהעולה האחרונה לטורניר הזה נקבעה אמש (חמישי) באחד האירועים הביזאריים ועם אחד התקדימים המיוחדים שראה עולם הכדורגל מימיו. נספר לאט, ומההתחלה.

הכול החל לפני שישה ימים, כאשר נבחרות אנגליה ונורבגיה נפגשו למחזור הראשון של סיבוב הבתים השני בשלב המוקדמות, במסגרת בית 4. באותו בית שיחקו גם שוויץ וצפון אירלנד, אצלה, בבלפסט, נערכו כל משחקי הבית.

מה לעזאזל חשבה לעצמה השופטת? ככה נראה הפנדל הראשון, ב-4 באפריל

הנורבגיות עלו ליתרון 0:2 בזכות שערים בדקות 59 ו-86, אבל האנגליות הצעירות לא ויתרו. הן צימקו בדקה ה-88 וקיבלו פנדל דרמטי ביותר, בדקה ה-96. אל הכדור ניגשה ליאה ווילאמסון, הכוכבת בת ה-18 של קבוצת הנשים של ארסנל ושל הנבחרת. היא שלחה את הבעיטה פנימה, אלא שאז נכנסה לתמונה השופטת הגרמניה מאריה קורטס.

קורטס קבעה שמספר שחקניות משתי הנבחרות נכנסו לרחבה לפני ביצוע הבעיטה. החוק במקרה כזה מורה על בעיטה חוזרת, אולם השופטת החליטה "לקחת את החוק לידיים" וסימנה במקום על בעיטה חופשית לזכות הנורבגיות, שהרחיקו את הכדור וניצחו את המשחק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

וככה נראה הפנדל השני, אתמול בערב

האנגליות זעמו וראשי הנבחרת שלהן ערערו לאופ"א. בהחלטה יוצאת דופן, הוחלט שלאחר שיסתיימו כל משחקי הבית האחרים, שתי הנבחרות, אנגליה ונורבגיה, יעלו שוב אל כר הדשא בבלפסט על מנת לשחק את 19 השניות שנותרו במפגש ביניהן, החל מרגע בעיטת הפנדל, כאשר אופ"א קבעה כי השופטת טעתה בהחלטתה ואכן, יבעט פנדל חוזר.

אמש, לאחר ששתי הנבחרות ניצחו את שני המשחקים שהיו להן מול שוויץ וצפון אירלנד (המחזור השלישי והאחרון התקיים דקות ספורות לפני המשחק החוזר), הן חזרו אל המגרש, עם אותם הרכבים בהם "סיימו" את המשחק הקודם ביניהן רק חמישה ימים קודם לכן ועם שופטת אחרת לאחר שקורטס נשלחה לביתה בשל הטעות, על מנת להשלים את השניות, שהתבררו כקריטיות במיוחד.

ליאה וויליאמסון שחקנית נבחרת אנגליה עד גיל 19. GettyImages
הגיבורה הגדולה. ווילאמסון/GettyImages

מכל בית עולה רק נבחרת אחת, המסיימת ראשונה בבית. מעבר לכך, הסגנית הטובה ביותר עולה אף היא. נורבגיה כבר ידעה שהיא לפחות הסגנית הטובה ביותר ושהיא עולה לטורניר, אבל אנגליה הייתה חייבת את הנקודה האבודה על מנת לעקוף את הנורבגיות בזכות יחס שערים (פלוס 10 מול פלוס 9) ולהעפיל, עם שבע נקודות, בדיוק כמו היריבה, מהמקום הראשון בבית.

באיחור של חמישה ימים, ווילאמסון ניגשה אל הבעיטה החוזרת ושלחה את הפנדל, שטוח וחזק, לרשת. המשחק חודש מנקודת האמצע על ידי נורבגיה, שיצאה להתקפה קצרצרה בסיומה נשמעה השריקה האחרונה. אנגליה, בזכות התיקו, סיימה ראשונה בבית ותהיה באליפות בישראל. גם נורבגיה תהיה כאן וכשהבנות הצעירות יגיעו לארץ הקודש, אולי כדאי יהיה לשאול אותן איך הייתה החוויה ההזויה אותה עברו בבלפסט.

למי ששכח, רק לפני חודשיים וחצי התחולל רגע מוזר בליגת העל שלנו. הפועל חיפה החמיצה פנדל בשניות הסיום מול מכבי פתח תקוה וכבשה את הריבאונד, אך השופט איתן שמואלביץ' שרק לסיום לפני שהשער נכבש. חיפה הגישה תלונה, שלא עזרה ותוצאת המשחק נקבעה על 0:0.

ליאה וויליאמסון שחקנית נבחרת אנגליה עד גיל 19. GettyImages
ווילאמסון חוגגת לאחר כיבוש הפנדל, החוקי/GettyImages
חדר ההלבשה של נבחרת אנגליה עד גיל 19. GettyImages
19 שניות או 90 דקות, חדר ההלבשה צריך להיות מוכן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully