וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר נדהם מקרי: "אני עדיין צריך לעכל מה ראיתי הלילה"

כוכב גולדן סטייט ניפץ מחדש את שיא השלשות, סחט מילים חמות מחבריו והציף שוב את הדיון סביב תואר ה-MVP. תומפסון: "זה חייב להיות הוא". המאמן: "יש לו סט יכולות מושלם". וגם: כל המספרים

שחקן גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי מול שחקן פורטלנד בלייזרס למרכוס אולדריג'. AP
פורטלנד ניסתה, באמת שהיא ניסתה. קרי מול אולדריג'/AP

העונה העצומה של סטפן קרי נמשכה גם הלילה (בין חמישי לשישי) עם עוד תצוגה גדולה שלו. כוכב גולדן סטייט צלף 45 נקודות, הוסיף 10 אסיסטים והוביל את הווריורס לניצחון 105:116 על פורטלנד, ובתווך הצליח לשבור גם את שיא השלשות לשחקן יחיד בעונה, שיא שהוא עצמו קבע לפני שתי עונות. קרי הפציץ שמונה שלשות וטיפס ל-276 שלשות העונה, ארבע יותר מהשיא הקודם. הנה עוד כמה מספרים מהערב הנפלא של קרי.

seperator

* סטף קרי הוא שחקן ה-NBA הראשון בהיסטוריה שקולע לפחות 45 נקודות במשחק שבו לקח פחות מ-25 זריקות והלך לקו פחות מחמש פעמים.

* הוא גם סיים עם אחוז מדהים מהשדה - 73.9%. מדובר בנתון הטוב ביותר בקריירה שלו במשחקים בהם לקח למעלה מ-20 זריקות.

* בנוסף, קרי השתווה לקובי בריאנט בכמות המשחקים בהם קלע 45 נקודות עם לפחות שמונה שלשות. לקרי ולממבה השחורה יש כעת ארבעה משחקים כאלה לכל אחד.

* בסך הכל, אם מחברים את הנקודות לעשרת האסיסטים שלו, קרי היה אחראי ל-65 נקודות מתוך 116 הנקודות שגולדן סטייט כולה קלעה.

* פורטלנד הולכת ומתבררת כיריבה האהובה על קרי. אחרי ההצגה הלילה, הוא עומד על שלושה משחקים בהם קלע 40 נקודות לפחות מול הבלייזרס. בסך הכל יש לו תשעה משחקים כאלה בקריירה.

* קרי וקליי תומפסון - AKA הספלאש בראת'רס - חיברו 71 נקודות יחד. זו הפעם הרביעית שבה הם מספקים 70 נקודות ומעלה במשחק אחד העונה.

* בשבע הדקות האחרונות של המשחק קרי קלע 19 נקודות, שתיים יותר מפורטלנד כולה, ולא החטיא אפילו זריקה אחת (7 מ-7 מהשדה, 3 מ-3 מהקו).

עוד באותו נושא

45 נקודות ושיא שלשות לסטפן קרי, הווריורס ניצחו את פורטלנד

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי. AP
בלתי ניתן לעצירה. קרי/AP

סטפן קרי עצמו התלוצץ בסיום על הספסול שלו ברבע האחרון במשחקים רבים, בהם גולדן סטייט הובילה בבטחה: "סוף סוף שיחקתי ברבע האחרון, סוף סוף הייתה לי הזדמנות לסגור משחק. כל מה שרציתי לעשות זה לעשות מהלכים גדולים בסיום. זו תחושה מיוחדת. לשבור שיא כזה מרגיש טוב, החבר'ה סידרו לי מצבי קליעה טובים. באנו למשחק אחרי שני הפסדים רצופים ולא רצינו לספוג עוד אחד, כי הפלייאוף מתקרב ואנחנו חייבים לחזור לעצמנו".

החצי השני של הפלאש בראת'רס, קליי תומפסון, הצהיר בסיום כי "הוא ה-MVP שלנו, וצריך להיות גם ה-MVP של הליגה כולה. הוא נותן תצוגות פשוט מדהימות העונה".

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריורס. AP
מה בדיוק קרה פה עכשיו? סטיב קר/AP

"הוא מעולם לא פצה פה לגבי ה-MVP והמועמדות שלו, אבל עם תצוגות כאלה, כדאי שתאמינו שהוא ממש, ממש רוצה את זה. לא נותר הרבה מה לומר, חוץ מזה שהפרס הזה לגמרי מגיע לו. אני עדיין לא ממש מצליח להבין מה ראיתי הלילה. מעולם לא הכרתי שחקן עם כזה סט מושלם של יכולות", הוסיף מאמנו סטיב קר.

דמיאן לילארד, שספג נוקאאוט במצ' אפ האישי מול קרי, הודה ששום דבר לא עבד מולו: "ניסינו כל מיני דרכים לעצור אותו, כי הוא פשוט קלע מכל מקום, אבל למען האמת זה לא ממש שינה לו. הוא קלע עם יד על הפרצוף, בלי שיווי משקל, מטווחים רחוקים, הוא קלע פשוט הכל. דברים באו לו בקלות היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully