וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל תל אביב: ספורי וזגורי יפתחו בהרכב

אלי כהן יעניק קרדיט לשניים, יחזקאל הפצוע ואבוטבול המוצהב בחוץ בקרב החשוב מול הפועל חיפה (שבת, 17:00, ספורט 1 ו-HD). אצל טל בנין: חמדי סליחי חוזר להרכב ויפתח לצד מהראן לאלה

מחזור 28מחצית11/04/2015
הפועל חיפה
    0
      הפועל תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה:

      * הניצחון האחרון של הפועל חיפה על הפועל תל אביב בליגה היה בינואר 2012, 0:3 מוחץ.

      * שני השחקנים היחידים שנשארו בחיפה מתוך 14 השחקנים שנטלו חלק באותו משחק הם הישאם כיוואן, שנכנס כמחליף בדקה ה-79 ואושרי רואש, שפתח במשחק.

      * הפעם האחרונה בה מפגש בין שתי הקבוצות נגמר ללא שערים הייתה בספטמבר 2011.

      seperator

      מפתחות והכנות: הפועל חיפה

      בקבוצה ניצלו את הפגרה כדי להגביר את קצב האימונים ופעמים רבות ערכו שני אימונים ביום, במטרה להגיע בשיא המוכנות למפגש המכריע. למרות זאת, טל בנין ייאלץ להסתדר ללא שני שחקני הרכב, סטיבן כהן המוצהב ולירן סרדל הפצוע, כאשר לפי התרגולים האחרונים, נראה שהמאמן טרם החליט מי יחליף אותם.

      למרות שבתחילת דרכו של בנין היו כאלה שהרימו גבה על שיתוף הצעירים, הרי שאחרי המשחק מול בני סכנין, רבים בהנהלת המועדון וכן בקרב השחקנים טוענים שבנין היה זה שצדק ושצריך לתת את הקרדיט לחלק מהצעירים. עושה רושם שאחד מהשלושה: מקסים פלוצ'נקו, טריקו גטהון או ענר שכטר יפתח.

      חמדי סליחי יחזור גם הוא להרכב, כאשר מהראן לאלה ימשיך לצדו בחוד. זרקו קוראץ' ימתין על הספסל אך אם הוא יפתח לבסוף, הרי שסליחי יירד לעמדה אחורית יותר. אור אוסטוינד יהיה בסגל, אולם לא ברור אם יפתח, כשגם הישאם כיוואן יחזור לסגל וצפוי לחכות על הספסל בפתיחה.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה עם חמדי סליחי. אדריאן הרבשטיין
      סליחי ולאלאה ישחקו יחד/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      אחרי שלושה שבועות של פגרה, המטרה הברורה של האורחים היא ניצחון שיבטיח להם כמעט באופן סופי את ההישארות בליגת העל לעונה הבאה. בהפועל עסקו במהלך השבוע החולף בעיקר בחילופים הצפויים בהנהלת המועדון ובכל הידיעות שנקשרו לנושא. המאמן אלי כהן, שמאוד לא אהב את אותם הפרסומים, קיבל הבטחה מהנהלת הקבוצה כי היא תעשה הכול על מנת לשמור על שקט תקשורתי, כל עוד האדומים עדיין נאבקים על מקומם בליגה.

      דברים ברוח דומה העביר כהן לשחקניו לקראת המשחק: "אל תתייחסו לכל הדברים שמסביב. עוד לא סיימנו את העבודה". הפועל תל אביב תחסר במשחק את שגיב יחזקאל הפצוע ואת הקפטן המוצהב, שי אבוטבול. במקומם של השניים צפויים לעלות בהרכב ישראל זגורי ורמזי ספורי, שיחבור לבן רייכרט ולוקאס סאשה במרכז הקישור.

      השריף עדיין ניצב בפני התלבטות האחרונה לקראת המשחק והיא מגיעה מהחלק ההגנתי, כאשר האפשרויות הן לפתוח עם שון גולדברג או עם מתן אוחיון. כרגע נראה כי כהן ימשיך לתת קרדיט לגולדברג, בעוד אוחיון ימתין על הספסל. החלטה סופית בעניין תתקבל רק לפני פתיחת המשחק.

      שחקן הפועל תל אביב רמזי ספורי. ברני ארדוב
      חוזר להרכב. ספורי/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן:

      הפועל חיפה: רועי שוקרני

      הקשר שקיבל הרבה קרדיט העונה יצטרך לעצור את מרכז המגרש של הפועל תל אביב כדי להוציא כמה שיותר את קבוצתו להתקפה. שוקרני, לו אין עדיין חוזה לעונה הבאה, יכול להוכיח שוב שהוא שחקן מפתח אמיתי.

      הפועל תל אביב: דודו ביטון

      במחזורים האחרונים החלוץ מתחיל להשיל את החלודה שהצטברה מהתקופה שלא שיחק. אם מחר ימשיך במגמת ההשתפרות, האדומים יוכלו להבטיח את העונה הבאה בליגת העל כבר אחרי המשחק.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 3000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully