וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שלישייה קלה לבאיירן, 1:3 למנשנגלדבאך על דורטמונד

לבנדובסקי כבש צמד ב-0:3 על פרנקפורט, כולל שער פנטסטי מהאוויר, כשהאלופה הופיעה עם ארבעה שחקנים בלבד על הספסל. השלישית הרשימה ב-1:3 על סגנית האלופה, 0:2 לוולפסבורג בהמבורג

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן חוגג. GettyImages
גולאסו. רוברט לבנדובסקי/GettyImages

אחרי משחקים דרמטיים במיוחד ברבע גמר הגביע במהלך השבוע, הבונדסליגה חזרה לפעילות בסוף השבוע ובאיירן מינכן המשיכה בשלה עם 0:3 קל על פרנקפורט. השנייה בטבלה וולפסבורג ניצחה 0:2 בהמבורג, ששקועה מתחת לקו האדום. בורוסיה מנשנגלדבאך שמרה על המקום השלישי עם 1:3 על בורוסיה דורטמונד, שבאופן סופי כבר יודעת שלא תהיה בליגת האלופות בעונה הבאה. לברקוזן רביעית אחרי 2:3 במיינץ.

באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 0:3

105 שערים נכבשו במשחקיה של האורחת העונה, אז גם האלופה נהנתה עם שלושה משלה. פפ גווארדיולה ביצע שינויים רבים בהרכב של באיירן מינכן המותשת, וגם קבע היסטוריה עם ארבעה ספרדים בין ה-11: פפה ריינה, צ'אבי אלונסו, חואן ברנאט וטיאגו אלקנטרה, שפתח לראשונה מאז הקאמבק המרגש. בגלל הפציעות הרבות, גווארדיולה רשם רק ארבעה שחקנים על הספסל, אבל זה לא הפריע לרוברט לבנדובסקי להבקיע שער פנטסטי, כשקיבל כדור מתומאס מולר, הקפיץ מעל השומר שלו ובימין ירה מהאוויר למשקוף ופנימה. בהמשך נפסל שער של מולר ומריו גצה נעצר בקורה, בעוד ריינה דאג למנוע מפרנקפורט את השוויון. בדקה ה-66 לבנדובסקי החליט לסגור עניין, כשנגח מקרוב לרשת החשופה אחרי שמקוטו האסבה הציל מהקו את הבעיטה של גצה. מולר התכבד השלישי עם סיבוב מהיר ובעיטה חדה מזווית קשה לשער החשוף בדקה ה-82. עוד ניצחון קל.

פפה ריינה שוער באיירן מינכן עוצר כדור. רויטרס
אחד מארבעה ספרדים בהרכב באיירן. פפה ריינה בפעולה/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - בורוסיה דורטמונד 1:3

עוד שתיים שהזיעו בגביע באמצע השבוע, התעמתו ביניהן בדרבי הבורוסיות, כשהמארחת המרשימה הייתה זו שניצחה בנוקאאוט והבטיחה לעצמה עוד שבוע במקום השלישי, בדרך הבטוחה לליגת האלופות. כבר אחרי 27 שניות היה זה המגן השבדי אוסקר ונדט שהגיע ראשון לריבאונד ובעט פנימה. מנשנגלדבאך המשיכה להפגין ביטחון רב ובדקה ה-32 פטריק הרמן הנפלא דהר למתפרצת על פני 70 מטרים ועם האסיסט ה-10 שלו העונה הכין לרפאל שגלגל פנימה בקלילות. דורטמונד, ללא מרקו רויס הפצוע שהחמיץ ביקור אצל האקסית, לא הייתה בעניינים ובדקה ה-67 ספגה את השלישי מרגלי הבארד נורטבייט. אילקאי גונדואן צימק (77), אבל קבוצתו נותרה ללא ניצחון בבורוסיה פארק מאז אוקטובר 2009.

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים עם אוסקר ונדט (מימין). GettyImages
חגג אחרי 27 שניות. אוסקר ונדט/GettyImages

המבורג - וולפסבורג 2:0

המארחת נותרה מתחת לקו האדום אחרי עוד הפסד, והיא ללא ניצחון כבר יותר מחודשיים. הסקורר באס דוסט היה הפעם על תקן המבשל, כשבדקה ה-10 שלח את הצרפתי ז'וסואה גילאבוגי שחגג שער בכורה בבונדסליגה ובדקה ה-73 השאיר בעקב לדניאל קליג'ורי, שסיים התקפה נהדרת אותה התחיל בצד שמאל עם שער קל. איביצה אוליץ' לא הצליח לעזור למקומיים מול הקבוצה בה שיחק עד ינואר, וכעת המבורג סופרת כבר שמונה שנים מאז הניצחון הביתי האחרון שלה על וולפסבורג. בדרך לליגה השנייה?

משחקים נוספים:

האנובר - הרטה ברלין 1:1
להאנובר: כריסטיאן שולץ (75). להרטה: ולנטין שטוקר (83)

מיינץ - לברקוזן 3:2
למיינץ: ג'ה-צ'אול קו (78 ו-90 בפנדלים). ללברקוזן: יונג מין סון (15), שטפן קיסלינג (59), הקאן צ'לאנוילו (73)

שאלקה - פרייבורג 0:0

פאדרבורן - אוגסבורג 1:2
לפאדרבורן: אליאס קאצ'ונגה (48), סרג'אן לאקיץ' (60). לאוגסבורג: פייר אמיל הויביירג (52)

דניאל קליג'ורי שחקן וולפסבורג חוגג שער. GettyImages
סיים מהלך קבוצתי נהדר. דניאל קליג'ורי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully