וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מנסה לנטרל את הרעשים: "לא לתת לזה לחלחל פנימה"

9.4.2015 / 14:49

לקראת המשחק הקריטי מול הפועל עכו, בעיר הנמל רוצים למנוע אפשרות שהשחקנים יושפעו מהסוגיה הסבוכה עם פיפ"א. בן זקן ניסה להרגיע: "אנחנו נטפל בכל מה שמסביב, אתם תשחקו כדורגל"

one

במ.ס. אשדוד מנסים לנטרל את הסיפור הקשה שנחת על המועדון. בשבת מצפה לקבוצה משחק עונה מול הפועל עכו בבית ועוד לפני הורדת שש הנקודות, זה היה משחק בו אשדוד חייבת לקחת את מלוא שלוש הנקודות. האיש החזק במועדון ג'קי בן זקן הגיע הבוקר (חמישי) לאימון כדי לשוחח עם השחקנים שנחתו בבוקר במועדון בפנים נפולות.

בן זקן עדכן את השחקנים בכל השתלשלות העניינים והסביר להם כיצד הגיעה הקבוצה למצב בו היא נענשה בצורה כל כך חמורה על ידי פיפ"א. "אני יכול להבטיח לכם שאנחנו עובדים על הנושא ומטפלים בו למן הרגע שקיבלנו את ההודעה", אמר בן זקן. "מה שחשוב שאתם צריכים עכשיו להתנתק מכל הפרשה הזו ולא לתת לה לחלחל פנימה אל חדר ההלבשה ואל הקבוצה. תתרכזו בכדורגל ובמה שאתם צריכים לעשות במגרש ואנחנו נטפל בכל מה שמסביב".

הבעלים של מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן. ברני ארדוב
מנסה להרגיע. בן זקן/ברני ארדוב

בן זקן העריך באוזני השחקנים כי העונש שהושת על המועדון נבע מאי הבנה ומחוסר ידיעה של פיפ"א באשר להבנות שכבר הושגו מול קבוצת קאדונה יונייטד. "פיפ"א לא היתה כנראה מודעת לסיכום שהיה לנו עם הניגרים ולכן הם גזרו את העונש בזמן שאנחנו כבר שילמנו מחצית מהחוב והיינו אמורים להעביר את החצי השני, מה שלמעשה עשינו כבר אתמול".

כבר אתמול אחר הצהריים, בתום האימון, הבינו באשדוד שצריך לעשות איזשהו מהלך מול השחקנים והמאמן ניר קלינגר שלח הודעה בתפוצה לכל השחקנים בה כתב בין השאר: "יש מי שמטפל בנושא הזה. עשינו עבודה טובה בפגרה והכנו את עצמנו לחזרה לליגה. אסור לנו לעצור עכשיו". היום העדיף קלינגר להתרכז רק בצדדים המקצועיים ולא הוסיף בעניין העונש מעבר למה שאמר בן זקן לשחקנים.
אחד השחקנים במועדון אמר בתום האימון: "במ.ס. אשדוד האווירה משתנית שש פעמים באימון אחד, כך שבאנו מאוד עגומים בבוקר ואחרי הדברים שג'קי אמר, אנשים יצאו לאימון והכל היה בסדר גמור. הלוואי שנדע לעשות את ההפרדה ולנצח את עכו ובעיקר שג'קי ועורכי הדין יידעו להחזיר את הנקודות".

בשבת תחסר אשדוד את יא יא פטי וג'ואן אושאניוואה המוצהבים.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully