וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "כל העיסוקים מסביב פגעו בנו, נקווה שזה לא ישפיע"

מאמן הפועל תל אביב שלח מסר להנהלה, על רקע הדיווחים על רוכש ומאמן פוטנציאליים: "זה גרם ללא מעט מבוכה, הרגשתי את זה באימונים". על המשחק מול הפועל חיפה: "חבל שהפגרה כזאת ארוכה"

one

אחרי שני ניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים, כולל 0:2 קריטי על הפועל עכו, הפועל תל אביב חוזרת לקרבות בפלייאוף התחתון. האדומים יתארחו מחרתיים (שבת, 17:00, ישיר בספורט 1) אצל הפועל חיפה וינסו לעשות צעד נוסף בדרך להבטחת ההישרדות בליגה הבכירה, כשברקע השמועות והדיווחים על רוכש ומאמן פוטנציאליים. לקראת המשחק, ערכו האדומים את מסיבת העיתונאים המסורתית.

"אנחנו אחרי פגרה בת שלושה שבועות. חבל שהפגרה כזאת ארוכה, כי נעצרנו קצת", הודה המאמן אלי כהן בפתח דבריו. "היינו במומנטום טוב, ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות. אנחנו מקווים שהסערות סביב המועדון תחלופנה ונצא לדרך חדשה. נקווה שנמשיך את מסע ההיחלצות עד שנגיע לחוף מבטחים".

מאמן הפועל תל אביב אלי כהן. קובי אליהו
שולח מסר. אלי כהן/קובי אליהו

על השינויים המערכתיים במועדון: "אין ספק שהעיסוק בזה פוגע. הרגשתי את זה גם באימונים. זה לא צעד חיובי, זה צעד שמאוד פוגע, אבל אין מה לעשות, עברתי את זה לפחות בעוד שני מועדונים גדולים, צריך לשנס מותניים ואני מקווה שזה לא ישפיע עלינו יותר מדי".

על האפשרות שיופחתו שש נקודות ממאזנה של מ.ס אשדוד: "אני לא רוצה להתייחס לאשדוד. יכול להיות שהעניין הזה יסתיים בצורה חיובית. יכול להיות שזה יתפרש לא טוב בעיני פיפ"א. בכל זאת, העונש הזה יכול לקבוע את ההישרדות בליגה של הרבה קבוצות. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולסיים את העונה ברושם טוב. אם אתה מסיים טוב את העונה, אתה יכול גם להתחיל טוב את העונה הבאה. כל שחקן יוצא לשוק ורוצה למכור את מרכולתו, ככל שהוא ייראה יותר טוב כך הוא יוכל להשיג חוזה טוב יותר".

על הפועל חיפה וסיכויי הירידה: "היייתי כבר בלא מעט תרחישים כאלה, שום דבר עדיין לא נגמר. כל קבוצה יכולה לרדת ליגה. אני לא רוצה לקחת סיכונים ואני מנסה להטמיע את זה בשחקנים. יהיה משחק קשה".

על הדיווחים לפיהם יוחלף במאמן אחר בעונה הבאה: "אני לא רוצה להיכנס לעניין הזה. אנחנו לא רוצים להתעסק בזה. זה גם ככה גרם למבוכה לא מעטה. אנחנו רוצים להתמקד במטרה שלנו להישאר בליגה. אף אחד לא אמר לי שום דבר. אני כבר עברתי את הדברים האלה, זה לא מזיז לי. אני באתי להפועל תל אביב מאהבה ולא עניין אותי מה יהיה בעונה הבאה. נחכה ונראה מה יהיה".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully