וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקיז היינס: "תהיה מלחמה, גם אנחנו לא נכנעים בקלות"

9.4.2015 / 10:20

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן לקרב הגורלי מול אלבה (21:00, ישיר באתר) ולא מוטרדת ממצבת הפצועים. היינס: "זה פשוט הולך להיות מאבק גדול. אין עייפות, לא משנה כמה נלחמנו בשבועות האחרונים"

one

מכבי תל אביב תשחק הערב (חמישי, 21:00, שידור ישיר בוואלה ספורט) בברלין למשחק המכריע מול אלבה ברלין, במסגרת המחזור ה-14 והאחרון בשלב הטופ 16 של היורוליג. כל הנהלת הקבוצה ללא יוצא מהכלל תגיע למשחק.

אלופת אירופה סובלת מלא מעט פציעות: סילבן לנדסברג שב לאימונים אך לא שיחק תקופה ארוכה, יוגב אוחיון ערך אימון חלקי ועדיין סובל מכאבים ברגלו בשל דלקת חריפה, ג'ו אלכסנדר סובל ממתיחה קלה, כשגם סופוקוליס שחורצאניטיס סובל מכאבים בברכו. עם זאת, כל השחקנים צפויים לעמוד לרשות גיא גודס.

מרקיז היינס אמר לוואלה ספורט לקראת המשחק: "אלבה ברלין היא קבוצה קשוחה מאוד, היא לא נכנעת בקלות, אך גם גם אנחנו. כולם יודעים עד כמה המשחק חשוב ותהיה מלחמה. זה פשוט הולך להיות קרב".

גארד מכבי תל אביב מרקיז היינס. קובי אליהו
לא חושש. היינס/קובי אליהו

על מצב הסגל של מכבי הוסיף היינס: "אין עייפות, לא משנה כמה נלחמנו בשבועות האחרונים. היו לנו אימונים עם אנרגיה ואנחנו נעשה את המקסימום במשחק מול אלבה".

כדי להעפיל מכבי תל אביב זקוקה לניצחון שיבטיח לה את המקום השלישי בבית, אך גם בתרחיש של הפסד היא עשויה לעלות לרבע הגמר, אם פנאתינייקוס תפסיד במשחק המקביל לכוכב האדום בלגרד. אם מכבי תל אביב תפסיד ופאו תנצח, אלבה ברלין ופאו יעלו כשהגרמנים יהיו במקום השלישי. מנגד, ברלין מודעת כי ניצחון יבטיח לה בוודאות את הכרטיס לרבע גמר היורוליג ויהפוך אותה לקבוצה הגרמנית הראשונה אי פעם שמעפילה לשמונה האחרונות של המפעל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully