וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימקי מוסקבה וגראן קנאריה העפילו לגמר היורוקאפ

הצגה נוספת של טייריס רייס (28 נקודות) סידרה לרוסים 89:93 על באנביט והשלימה עבורם ניצחון כפול ומקום בגמר. גם גראן קנאריה המפתיעה שם, אחרי ניצחון 76:78 על קאזאן המאכזבת

שחקן מכבי תל אביב טייריס רייס. קובי אליהו
מפציץ. טייריס רייס/קובי אליהו

בעוד שביורוליג מתכוננים ליום ההכרעות המותח בקרבות על ההעפלה להצלבה, היורוקאפ, המפעל השני בחשיבותו בכדורסל האירופי, מגיעה לישורת האחרונה. הערב (רביעי) נקבעו שתי העולות לגמר: חימקי מוסקבה וגראן קנאריה. הרוסים והספרדים ייפגשו לגמר שישוחק במתכונת של בית-חוץ, כשהמשחק השני והאחרון ייערך במוסקבה, בזכות יחס הסלים העדיף של חימקי בשלב 32 הגדולות.

במשחק המוקדם של היום טייריס רייס המשיך את העונה הנפלאה שלו והוביל את קבוצתו, חימקי, לניצחון ביתי 89:93 על באנביט הטורקית, שהספיק כדי למחוק הפסד בנקודה במשחק הראשון בטורקיה. אקס מכבי תל אביב צלף 28 נקודות באחוזים מצוינים (6 מ-11 משתיים, 4 מ-8 משלוש, 4 מ-4 מהקו), הוסיף ארבעה אסיסטים וכן נרשמו לחובתו חמישה איבודים. חימקי שלטה במשחק וארבע דקות לסיום פתחה פער של 13 נקודות, שהספיקו גם למול נסיונות הקאמבק של הטורקים לקראת הבאזר. פול דייויס הוסיף 16 למנצחת, בעוד ש-25 נקודות של סמי מחייה בצד השני לא הספיקו. חימקי תנסה כעת לקטוף את התואר, המקנה מקום מובטח בשלב הבתים ביורוליג בעונה הבאה, בפעם השנייה בתולדותיה.

מי שתופיע במעמד הגמר בפעם הראשונה היא גראן קנאריה, שהשלימה סנסציה עם ניצחון 76:78 על קאזאן. אחרי ניצחון מפתיע ב-13 נקודות במשחק הראשון אצל הטטארים, החבורה של אאיטו השלימה את המלאכה בזכות 17 נקודות של לבון קנדל. קייל קריץ' הוסיף 12 למנצחת. קבוצת הכוכבים מקאזאן, שחסרה בשני המשחקים את קית' לנגפורד הפצוע, קיבלה 20 נקודות מג'יימס וייט ו-17 ממיודענו דיאור פישר, אך זה לא הספיק.

שחקן קאזאן דיאור פישר. GettyImages
בחוץ. דיאור פישר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully