וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: פ.ס.ז' בגמר אחרי 1:4 על סנט אטיין, שלושער לזלאטן

השבדי הבריק בפעם המי יודע כמה, העלה את מאזנו בקבוצה ל-102 שערים ב-124 הופעות והתקרב עוד יותר לכובש המצטיין של המועדון, פאולטה. לאבצי הוסיף, האמומה איזן זמנית. אוקזר מחכה בגמר

שחקן פריס סן ז'רמן, אסקייל לאבצי, חוגג. רויטרס
גם הוא השתתף בחגיגה. אסקייל לאבצי/רויטרס

פריס סן ז'רמן העפילה הערב (רביעי) לגמר הגביע הצרפתי לאחר שגברה 1:4 על סנט אטיין. בגמר המפעל תחכה לאלופת צרפת אוקזר מהליגה השנייה, שניצחה אתמול 0:1 את גנגאן. הכוכב הגדול של הפריסאים, זלאטן איברהימוביץ', שוב היה במקום הנכון ובזמן הנכון. הפעם השבדי סיפק שלושער, והגיע ל-102 שערים במדי הקבוצה מעיר האורות, זאת ב-124 משחקים בלבד. החלוץ הנפלא עלה למקום השני בטבלת הכובשים של סן ז'רמן עם 102 כיבושים, שער אחד יותר מדומיניק רושטו ושבעה פחות ממי שמוליך את הטבלה - פאולטה הפורטוגלי, שכבש 109 שערים ב-211 משחקים.

השער הראשון של איברהימוביץ' היה בפנדל שנכבש בדקה ה-21. אסקייל לאבצי דהר לרחבה והוכשל על ידי פרנסואה קלר, השבדי תרגם זאת לשער יתרון, שלא החזיק מעמד יותר מדי זמן. ארבע דקות לאחר מכן יוהאן מולו מצא בכדור חופשי מדויק את רומיין האמומה, שנגח לרשת את שער השוויון של סנט אטיין.

התוצאה נותרה בעינה עד הדקה ה-60, אז הראה חאבייר פאסטורה ניצוצות של גאונות. הקשר מצא בכדור נפלא את לאבצי ברחבה, משם שחקן הכנף לא התבלבל, ונגח בחכמה לרשת את השני של המארחת. בדקה ה-81 הגיע השער היפה במשחק. בלס מטוידי המחליף השאיר את איברהימוביץ' לבד ברחבה עם כדור ענק, השבדי, שלא מפסיק להפתיע, עבר את סטפן רופייה בקלות מופתית, כשמסר את הכדור לצד אחד ורץ לצד השני, ומקרוב גלגל לרשת את השני שלו במשחק. בתוספת הזמן הוא הספיק להשלים שלושער, לאחר שירה כדור חזק ברגל שמאל מחוץ לרחבה היישר לרשת. בסיום 1:4 לפריסאים שיפגשו את אוקזר בגמר המפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully