וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ליברפול עלתה לחצי הגמר אחרי 0:1 על בלקבורן

שער של פליפה קוטיניו בדקה ה-71 סידר למייטי רדס ניצחון במשחק החוזר ברבע הגמר וכרטיס לוומבלי לקראת מפגש מול אסטון וילה. שוער הרוברס כמעט איזן בדקה ה-94, אבל סימון מיניולה קלט

פליפה קוטיניו שחקן ליברפול. GettyImages
הציל את ליברפול. קוטיניו/GettyImages

ארבעה ימים אחרי ה-4:1 הכואב מול ארסנל, הצליחה ליברפול להתאושש הערב (רביעי) ולהשיג את הכרטיס לחצי גמר הגביע האנגלי. המייטי רדס עבדו קשה, אבל הצליחו להשיג 0:1 דרמטי מול בלקבורן, העשירית בליגת המשנה, במשחק החוזר לאחר 0:0 באנפילד במשחק הראשון. הקבוצה של ברנדן רוג'רס תשחק בחצי הגמר בוומבלי מול אסטון וילה בחוץ ב-19 באפריל, יום ראשון בעוד שבוע וחצי, בשעה 17:00 שעון ישראל. המנצחת בין השתיים תשחק מול ארסנל או רדינג בגמר, שיתקיים ב-30 במאי בוומבלי.

ליברפול לא הבריקה מבחינת היכולת, אבל לזכותה ייאמר שהיא לפחות הצליחה לשמור על רשת נקייה. בסופו של דבר, המייטי רדס מצאו את השער בדקה ה-71 לאחר שקוטיניו החליף מסירות באגף ימין עם ראחים סטרלינג. הברזילאי הגיע מרחק 12 מטר מהשער מזווית אלכסונית ושחרר בעיטה נהדרת עם הפאלש לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1 לליברפול. האדומים היו קרובים למצוא את השוויון בדקה ה-76 לאחר שראחים סטרלינג העביר כדור עומק נהדר לדניאל סטארידג', שנשאר לבד ברחבה, אך מ-10 מטר בעט מעל השער. החמצה גדולה. בלקבורן כמעט השוותה בדקה ה-94 כשהשוער שלה סימון איסטווד הסתובב ובעט מ-12 מטר, אבל סימון אחר, מיניולה היה במקום וקלט את זה. ליברפול בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully