וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן עלתה לחצי הגמר אחרי דו קרב פנדלים

הבווארים התקשו מאוד וסיימו ב-0:0 מול לברקוזן בחוץ, אבל עשו את שלהם עם 3:5 בדו קרב כשטיאגו אלקנטרה כובש את הפנדל המכריע. ארמיניה בילפלד מהליגה השלישית הדהימה את מנשנגלדבאך

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן. AP
חזר לחייך. אלקנטרה חוגג עם נוייר/AP

רבע גמר הגביע הגרמני הושלם הערב (רביעי) עם שני משחקים ודרמה, אוי כמה דרמה. מחזיקת הגביע באיירן מינכן נזקקה לדו קרב פנדלים כדי לנצח 3:5 את באייר לברקוזן אחרי 0:0 ב-120 דקות. בורוסיה מנשנגלדבאך השלישית בבונדסליגה, שנמצאת בכושר נהדר, הודחה בדו קרב פנדלים מול מוליכת הליגה השלישית ארמיניה בילפלד. ארבע העולות לחצי הגמר הן: באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד, וולפסבורג וארמיניה בילפלד. מיותר לציין את מי ירצו שלוש הגדולות לפגוש.

שחקני ארמיניה בילפלד חוגגים. GettyImages
הסנסציה הגדולה של הערב. שחקני בילפלד חוגגים/GettyImages

ארמיניה בילפלד - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1 (4:5 בדו קרב פנדלים)

הסייחים נמצאים לאחרונה בכושר מצוין. אחרי שניצחו את באיירן מינכן באליאנץ ארנה 0:2, הצליחו השחקנים של לוסיאן פאברה לחזור מפיגור ל-1:4 ענק מול הופנהיים בחוץ בשבת האחרונה. למרות זאת, את 2014/15 תסיים בורוסיה מנשנגלדבאך ללא תואר. זאת לאחר שהודחה ברבע גמר הגביע על ידי ארמיניה בילפלד, שמוליכה את הליגה השלישית ונמצאת בדרכה הבטוחה לבונדסליגה השנייה. המשחק בין השתיים נגמר ב-1:1 אחרי 120 דקות (מנואל יונגלאס כבש לזכות בילפלד בדקה ה-26, מקס קרוזה איזן בפנדל בדקה ה-32).

פביאן קלוז בעט את הראשון לפינה השמאלית שלו, בעוד יאן זומר זינק לפינה השנייה וקבע 0:1 לבילפלד. רפאל הלך לבעוט ראשון לגלדבאך, אבל שלח את הכדור החוצה. פלוריאן דיק בעט למרכז השער, בעוד זומר זינק לפינה השנייה וזה 0:2. פביאן ג'ונסון בעט חזק פנימה וצימק ל-1:2. אולם הצרפתי בעט את הפנדל השלישי וקבע 1:3. גרניט ג'אקה בעט חזק ושטוח פנימה וצימק ל-2:3. ברינקמן בעט חזק פנימה את ה-2:4. ראול בראורס בעט ודייק כדי לצמק ל-3:4. לורנץ הלך לבעוט את החמישי, אבל לא היה מספיק מדויק ויאן זומר בלם אותו והשאיר את גלדבאך בחיים. מקס קרוזה, הפנדליסט הטוב ביותר של הסייחים ניגש לבעוט את הפנדל הבא ודייק, 4:4. בורמייסטר בעט מצוין פנימה והעלה את קבוצתו ל-4:5. איברהימה טראורה ניגש לבעוט כדי להשאיר את גלדבאך בחיים, אבל הבעיטה שלו לא הייתה טובה מספיק ושבולוב זינק נהדר והדף. ארמיניה בילפלד בחצי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הפנדל הגורלי של טיאגו אלקנטרה/GettyImages

באייר לברקוזן - באיירן מינכן 0:0 (5:3 בדו קרב פנדלים)

זה היה קשה, זה הלך בשיניים, אבל בסופו של דבר הצליחה אלופת גרמניה ומחזיקת הגביע לעלות לחצי הגמר בתום דרמה גדולה ואחרי 0:0 ב-120 דקות בביי ארנה. באיירן מינכן ניצחה 3:5 בדו קרב פנדלים את לברקוזן האומללה, שרשמה הדחה שנייה בתוך זמן קצר לאחר דו קרב פנדלים אחרי שסיימה את דרכה בליגת האלופות עם דו קרב פנדלים מול אתלטיקו מדריד. אם זה מנחם מישהו בלברקוזן, אז לפחות הקבוצה שלהם לא ספגה הערב אחרי שסגרה בשבת משחק ליגה חמישי ברציפות ללא שער חובה. ספק אם זה מנחם שם מישהו. מי שבוודאי מאושר הלילה הוא טיאגו אלקנטרה, שחזר ביום שבת במשחק מול דורטמונד אחרי למעלה משנה בה נעדר בשל פציעה, ובעט את הפנדל הגורלי. אגב, הקשר הספרדי היה יכול לספוג כרטיס אדום במהלך ההארכה אחרי כניסה קשה בשטפן קיסלינג.

בדקה ה-98 הגיע מריו גצה להזדמנות של שער בטוח לאחר שראפיניה הגביה לו כדור פשוט מושלם מאגף ימין. כובש שער הניצחון בגמר גביע העולם נותר חופשי לחלוטין מארבעה מטרים אחרי שהכדור כבר עבר את ברנד לנו, אבל איכשהו גצה בעט את זה לרשת החיצונית. איזו החמצה גדולה. שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש ואחרי 120 דקות זה 0:0, מה שהוביל לדו קרב פנדלים.

תומאס מולר ניגש לבעוט ראשון ושלח כדור לפינה השמאלית שלו, ברנד לנו זינק מצוין, אבל זה חדר פנימה וזה 0:1 לבאיירן. יוסיפ דרמיץ', שנכנס כמחליף, בעט את הראשון של לברקוזן, אבל מנואל נוייר הנהדר הדף. רוברט לבנדובסקי בעט את השני ושלח את זה לחיבורים כדי לקבוע 0:2. לארס בנדר בעט לחיבורים וצימק ל-1:2. צ'אבי אלונסו בעט שלישי לבאיירן ושלח את זה שמאלה בעוד ברנד לנו זינק ימינה, 1:3. גונסאלו קטסרו בעט היטב וקבע 2:3.

מריו גצה בעט חזק לפינה השמאלית, לנו שוב בחר את הפינה הנכונה אבל זה היה חזק מדי וחדר פנימה. הקאן צ'לאנוילו, שהחמיץ בדו קרב מול אתלטיקו מדריד בצורה רשלנית, שלח הפעם טיל אדיר לחיבורים כדי לצמק ל-3:4 וכל הלחץ עבר לטיאגו אלקנטרה. הקשר הספרדי שמר על קור רוח ושלח פס פנימה כדי לקבוע 3:5 בדו קרב הפנדלים ולשלוח את באיירן לחצי הגמר. טיאגו אלקנטרה, שרק לפני ארבעה ימים חזר אחרי למעלה משנה, הופך לגיבור הגדול של הבווארים.

שחקני באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי. GettyImages
שחקני באיירן חוגגים/GettyImages
אלכסנדר שבולוב שוער ארמיניה בילפלד. GettyImages
שוער בילפלד אלכסנדר שבולוב חוגג/GettyImages
פלוריאן דיק שחקן ארמיניה בילפלד. GettyImages
פלוריאן דיק חוגג עם האוהדים בבילפלד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully