וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו די נטאלה: "הייתי מעדיף את אלכסיס סאנצ'ס על פני ניימאר"

חלוץ אודינזה התראיין לאתר ארסנל ודיבר על חברו לשעבר לקבוצה: "אלכסיס הוא השחקן הכי טוב שיצא לי לשחק איתו. הוא הוכיח את עצמו במועדונים כמו ברצלונה וארסנל, דבר שמעטים יכולים לעשות"

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. Julian Finney, GettyImages
"יש לו מוסר עבודה גבוה". אלכסיס סאנצ'ס/GettyImages, Julian Finney

חלוץ נבחרת איטליה לשעבר ושחקן אודינזה אנטוניו די נטאלה התראיין לאתר הרשמי של ארסנל. די נטאלה דיבר בריאיון על חברו לשעבר באודינזה וכוכב ארסנל היום אלכסיס סאנצ'ס. החלוץ האיטלקי, שרשם 42 הופעות במדי הנבחרת בין 2002 ל-2012, שיתף פעולה עם סאנצ'ס במשך חמש שנים ושפע מחמאות כלפי הצ'יליאני.

חלוץ אודינזה אנטוניו די נטאלה. GettyImages
מתגעגע לאלכסיס סאנצ'ס. די נטאלה/GettyImages

"אני יודע מה אתם הולכים לשאול והתשובה היא כן. אלכסיס הוא השחקן הכי טוב ששיחקתי לצידו", אמר די נטאלה, "שיחקתי עם הרבה אלופים, אבל הוא השחקן הכי טוב, והוא הוכיח את זה כשהגיע למועדונים ענקיים כמו ברצלונה וארסנל. זה די קל להיות כוכב בקבוצה מסדר גודל בינוני או קטן, שם אין לחץ והתחרות היא לא אכזרית. אבל להוכיח את עצמך במועדונים הגדולים ביותר בעולם זה משהו שרק מעטים יכולים לעשות".

די נטאלה התבקש להשוות בין סאנצ'ס לניימאר ואמר: "אם הייתי צריך לבחור אחד מהם, הייתי בוחר באלכסיס כי הוא יותר ישיר, תכליתי ומסוכן מול השער. שניהם שחקנים מצוינים וכמובן שהייתי שמח לקחת את שניהם לקבוצה שלי אם הייתי יכול. נדהמתי מהיכולות הטכניות שלו, הוא עשה עם הכדור דברים שרק פעלולן יכול לעשות. התרשמתי מאוד גם מכמה שהוא השקיע בכל אימון, כל יום. ראיתי הרבה שחקנים כישרוניים בקריירה שלי, אבל רבים מהם היו בעלי גישה שלילית ומתנשאת מעט. אלכסיס הוא ההפך מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully