וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוהג בדרכי אביו: מיק, בנו של מיכאל שומאכר, ערך בכורה בפורמולה 4

כשהוא בן 16 בלבד שומאכר ג'וניור, שאביו בתרדמת עקב פציעת הסקי, ערך נסיעת מבחן. הטאלנט הצעיר כבר הספיק להתרסק במהירות של 160 קמ"ש. הבוס שלו: "מיק ייקח את הזמן כדי ללמוד להיות נהג"

מיק שומאכר, בנו של מיכאל שומאכר. GettyImages
כבר הספיק להתרסק. מיק שומאכר/GettyImages

מיק שומאכר, בנו של נהג המרוצים המיתולוגי מיכאל שומאכר, ערך אמש (רביעי) את הבכורה שלו על המסלול בקטגוריית פורמולה 4. מיק, רק בן 16, עלה על מכוניתו באושרסלבן שבגרמניה כשהוא מוקף צלמים שתיעדו את נסיעתו הראשונה הנכה מרוץ. אמנם זאת הייתה רק נסיעת מבחן אבל זה הספיק כדי ליצור התעניינות מצד התקשורת המקומית והעולמית. אגב, מיק שומאכר כבר הספיק לעבור תאונה אחת לפני כחודש כשהתרסק במהירות של 160 קמ"ש.

יותר משנה חלפה מאז מיכאל שומאכר עבר את אותה תאונה קשה, שכמעט והביאה לסיום חייו.הנהג הגרמני, שזכה שבע פעמים בפורמולה 1, חגג לפני כמה חודשים את יום הולדתו ה-46, ולא נרשם שום שיפור משמעותי במצבו, למרות שהוא מטופל תחת השגחה צמודה ועלות הטיפול בו מוערכת ביותר מ-10 מיליון ליש"ט עד כה.

הבוס של מיק שומאכר, פריץ פון אמרסרוף, אמר עליו: "ברור שאנחנו יודעים שאביו זכה בשבע אליפויות עולם, אבל אני רוצה להדגיש שמיק ייקח את הזמן כדי ללמוד להיות נהג". מיק ג'וניור חתם על חוזה במרץ כנהג פורמולה 4, ובעונה שעברה סיים שני בעולם באליפות קארטינג.

מיק שומאכר, בנו של מיכאל שומאכר. GettyImages
רק בן 16. שומאכר ג'וניור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully