וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 17 שנות הפסקה: מרטינה הינגיס חוזרת לשחק בגביע הפדרציה

השוויצרית, שבימיה הגדולים דורגה במקום הראשון בעולם, תשוב אל המפעל לקראת המפגש בשבוע הבא מול פולין, זאת על מנת להיות רשאית לשחק בטורניר האולימפי שייערך בריו בקיץ 2016

מרטינה הינגיס טניסאית שוויצרית. AP
קאמבק מרגש. הינגיס/AP

מרטינה הינגיס ממשיכה לרגש עם הקאמבק שלה. השוויצרית החביבה, שבשעתה היפה הייתה הטניסאית הטובה בעולם והובילה את דירוג ה-WTA, תחזור לשחק בטורניר גביע הפדרציה, המקבילה הנשית לגביע דייויס, לראשונה מזה 17 שנים.

הינגיס תחבור לנבחרת השוויצרית, אשר מלבדה תכלול גם את טימאה באשינסקי, סטפני ווגל ו-ויקטוריה גולוביק, לקראת המפגש מול נבחרת הנשים של פולין, בשלב הפלייאוף של הבית העליון ב"פד קאפ", מפגש שייערך בעוד כשבוע וחצי (18 ו-19 באפריל).

הפעם האחרונה בה הינגיס בת ה-34 השתתפה בגביע הפדרציה הייתה כאשר הובילה בתור נערה צעירה את שוויץ לגמר המפעל ב-1998. השוויצריות הפסידו אז לנבחרת ספרד. הינגיס חייבת להשתתף השנה בגביע הפדרציה על מנת להיות רשאית לשחק בטורניר האולימפי שייערך בריו בקיץ 2016.

מאז הקאמבק שלה, הינגיס מתמקדת בטניס הזוגות. היא זכתה עם ליאנדר פאאס ההודי בטורניר הזוגות המעורבים בגרנד סלאם הראשון של העונה, אליפות אוסטרליה הפתוחה. היא גם זכתה עם סאניה מירזה בטורנירי הזוגות היוקרתיים של האינדיאן וולס ושל מיאמי. לאחרונה, הינגיס הציעה לרוג'ר פדרר לשתף עמה פעולה בטורניר הזוגות המעורבים באולימפיאדה הקרובה. פדרר אמר שהוא "חושב על העניין", אך ייתכן כי השוויצרי האגדי יעדיף להתרכז בטורניר היחידים ובטורניר הזוגות לגברים בריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully