וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוכן להתאמן, "בלתי נסבל": הצרות של מרטין אודגארד בריאל

ילד הפלא הנורבגי בן ה-16, שהגיע לבלאנקוס בקול תרועה רמה בינואר האחרון, מייצר בעיקר כותרות שליליות: זידאן זרק אותו לספסל בקבוצת המילואים והעקשנות של אביו לא עוזרת בכלל

מרטין אודגור שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מה יהיה, ילד?/GettyImages

הקריירה של מרטין אודגארד בריאל מדריד נקלעה לבעיה גדולה. ילד הפלא הנורבגי, שבגיל 16 עשה את המעבר המדהים לבלאנקוס בינואר האחרון תמורת שלושה מיליון יורו ושכר של כ-80 אלף ליש"ט לשבוע, סופסל בשני המשחקים האחרונים של קבוצת המילואים, ריאל מדריד קאסטייה ולא שיחק בהם אפילו דקה. הקבוצה ניצחה בשני המשחקים הללו וקטעה רצף של ארבעה הפסדים, מה שבוודאי לא עזר לאודגארד.

כעת, ה"אס" חושף את הסיבות שהובילו לכך ובראשן, העימות עם מאמן הקבוצה וכוכב העבר הצרפתי של ריאל, זינדין זידאן. על פי העיתון, זידאן זועם מכך שאודגארד, בו הוא רואה כישרון ענק, לא מנסה להתאים את המשחק שלו לזה של חבריו לקבוצה. בצוות המקצועי של הקבוצה אף אמרו כי כאשר אודגארד על המגרש, קאסטייה "כאילו משחקת עם 10 מול 11", כי החברים לקבוצה, שתחילה לא הצליחו למצוא אותו בגלל סגנון המשחק שלו וההחלטות הגרועות שהוא מקבל, כבר לא מנסים יותר והוא פשוט לא נוגע בכדור.

אם לא די בכך, הרי שאודגארד, שמתאמן לרוב עם הקבוצה הבכירה של ריאל, מסרב להצטרף לאימוני קבוצת המילואים ומגיע להתאמן עמה רק באימונים המסכמים שלפני המשחקים, מה שעורר את זעמם של אנשי הקבוצה והשחקנים שלה. שחקנים בקבוצה אף אמרו, שלא לייחוס, שהילד "פשוט בלתי נסבל" ושהוא רק מעוניין להיות לצד כריסטיאנו רונאלדו.

עוד צרה היא אביו של אודגארד, שעושה שרירים לאחרונה. על פי החוזה של הילד, הוא אמור להתאמן עם הקבוצה הבכירה חמש פעמים בשבוע לפחות. בשלושה מקרים שונים, הצוות המקצועי של קאסטייה ערך שיחה עם אודגארד והוריו והסביר להם שהסיטואציה הזו לא בריאה, כל עוד הוא משחק עם קבוצת המילואים, אך אביו של השחקן נותר בעמדתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully