וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה חזרה להתעניין באנדר הררה

הקטאלנים, שעוקבים כבר שנים ארוכות אחרי הקשר אך פספסו אותו למנצ'סטר יונייטד בקיץ האחרון, רואים בו כמחליף אפשרי לצ'אבי ואינייסטה בקיץ הבא. וגם: ניימאר בבצורת, לואיס אנריקה לא מודאג

אנדר הררה שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
יחזור לספרד? הררה/רויטרס

תחילת דרכו של אנדר הררה במנצ'סטר יונייטד, לאחר המעבר בקיץ האחרון מאתלטיק בילבאו תמורת סכום עתק של 36 מיליון יורו, לא הייתה פשוטה. הקשר הבאסקי התקשה למצוא את מקומו בהרכב של לואי ואן חאל והספקות לגביו היו גדולים. אבל בתקופה האחרונה הררה הפך לעוגן במרכז המגרש של השדים האדומים והצמד שלו במחזור האחרון מול אסטון וילה היה החותמת על התקופה המצוינת שלו, שעזרה ליונייטד להגיע למקום השלישי ולהתקרב לחזרה לליגת האלופות.

היכולת המצוינת הזו לא נעלמה גם מעיניהם של ראשי ברצלונה, שחושבים על העתיד וחזרו להתעניין בקשר בן ה-25. הררה מסיים חוזה ביונייטד בקיץ 2016 ובבארסה מאמינים שיוכלו לפתות אותו ולהביאו לקאמפ נואו כיורש של צ'אבי ושל אנדרס אינייסטה. צ'אבי בן ה-35 צפוי לעזוב את המועדון בתום העונה הקרובה ואילו אינייסטה יהיה בקיץ 2016 בן 32, כך שגם הוא יצטרך לפנות את מקומו בערך באותה תקופה כנראה.

ברצלונה שמה את עינה לראשונה על הררה כבר כאשר היה בן 11 וזכה בתואר השחקן המצטיין עם ריאל סוסיאדד בטורניר ילדים בו השתתפה גם בארסה. באותם ימים, המעבר ל"לה מאסיה" לא צלח בשל סירובו של אביו של הררה. בתום העונה שעברה, הקטאלנים הציעו לבילבאו 15 מיליון יורו תמורתו, אך נדחו בטענה שההצעה "מגוחכת". בסופו של דבר, יונייטד הציעה יותר מכפול מהסכום הזה וזכתה בשירותיו, אבל אולי לא לתקופה ארוכה.

שחקן ברצלונה ניימאר. GettyImages
לואיס אנריקה עוד לא מודאג. ניימאר/GettyImages

עוד לפני העיסוק בעתיד, בארסה תארח הערב (21:00, ספורט 5 ו-HD) את אלמריה ותנסה לעשות עוד צעד בדרך לאליפות ואולי אף לזכייה בטרבל. מי שמדאיג לאחרונה את אנשי המועדון הוא הברזילאי הצעיר ניימאר, שאומנם כבש העונה כבר 26 שערים, 17 מהם בליגה, אבל דעך בתקופה האחרונה, בעיקר מאז שהחלו הדיווחים לפיהם הוא יוזמן למשפט בשל העברתו הבעייתית מסנטוס ואולי אף יושעה מפעילות בליגה.

ניימאר כבש בניצחון של ברזיל 1:3 על צרפת במשחק ידידות לפני כשבועיים, אך בליגה הוא לא מצא את הרשת מאז ה-15 בפברואר, חמישה מחזורים ברציפות. בשמונת המשחקים האחרונים בברצלונה בכל המסגרות, ניימאר כבש רק צמד בניצחון 1:3 בחוץ על ויאריאל בגומלין חצי גמר הגביע, אבל מאמנו לואיס אנריקה ממשיך להאמין בו: "אני לא מודאג מהבצורת של ניימאר. הוא שחקן גדול ואני בטוח שהשערים יחזרו לזרום עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully