וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינקו טיפסרביץ' חזר לשחק אחרי 17 חודשים ושני ניתוחים ברגל

הסרבי, שבשיאו דורג שמיני בעולם, סבל מגידול והניתוחים גרמו לו לאבד 80 אחוז מהתחושה ברגלו, אך הוא עשה קאמבק בטורניר יוסטון עם ניצחון דרמטי על גיירמה סלזאר הברזילאי, לאחר שהציל שתי נקודות משחק. נובאק דג'וקוביץ' בירך אותו

הטניסאי הסרבי ינקו טיפסרביץ'. AP
סופסוף הוא חזר. טיפסרביץ'/AP

הקאמבק המרגש של השנה בסבב ה-ATP התרחש הלילה (בין שלישי לרביעי) ביוסטון, כאשר ינקו טיפסרביץ', הטניסאי הסרבי שבשיאו דורג במקום השמיני בעולם, חזר למגרשים אחרי 17 חודשי היעדרות ושני ניתוחים ברגלו. טיפסרביץ' סבל מגידול ברגל ולאחר הניתוחים הוא איבד 80 אחוז מהתחושה בה, אך בסופו של דבר, הצליח לשוב לאחוז במחבט והלילה, ניצח בטורניר יוסטון את הברזילאי גיירמה סלזאר 4:6, 6:4, 6:7 (7).

המשחק, שנערך על החימר הטקסני במסגרת הסיבוב הראשון של הטורניר, היה דרמטי ביותר ונמשך שעתיים ו-38 דקות, כאשר טיפסרביץ' אף מציל שתי נקודות משחק אותן השיג יריבו ומצליח לחגוג בסיום. "הרגשתי שזה משחק שהייתי צריך לקחת. הייתי מוכן, אני בכושר הנכון. לא היה לי הרבה ביטחון בתחילת המשחק, אבל אחרי שהצלתי נקודות משחק עם ווינרים בפורהאנד, זה הוכיח לי שהמצב שונה".

טיפסרביץ' המשיך: "כואב לי בכל מקום, אבל הרגל דווקא בסדר. ברור לי שאם אזדקק לניתוח שלישי ברגל, אצטרך לפרוש מטניס".

מי שצפה בהתרגשות במשחק ואף צייץ על כך בחשבון הטוויטר שלו היה חברו הטוב של טיפסרביץ', המדורג 1 בעולם נובאק דג'וקוביץ'. בשבוע שעבר, טיפסרביץ' עשה את הקאמבק הראשוני שלו עם משחק זוגות בטורניר מיאמי לצד נולה, שכתב הלילה: "כל כך שמח לראות את ינקו משחק לראשונה מזה 17 חודשים. קדימה, ינקול'ה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully