וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו? גארת' בייל נפצע בבוהן, בריאל חוששים שגמר את העונה

הכוכב הוולשי של הבלאנקוס נטש את האימון המסכם לקראת המשחק מול ראיו וייקאנו (23:00, ספ' 5) ולא יעלה בהרכב. בריאל מקווים שלא מדובר בפציעה שתגרום לו להחמיץ את הצ'מפיונס

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל חוגג. GettyImages
דווקא עכשיו הוא נפצע? בייל/GettyImages

ריאל מדריד תמשיך במרדף הנואש שלה אחרי ברצלונה, כאשר תתארח הערב (רביעי, 23:00, ספורט 5 ו-HD) בדרבי מדרידאי קטן אצל ראיו וייקאנו. אלא שאלופת אירופה, שמגיעה אחרי ה-1:9 המדהים על גרנאדה ונמצאת פחות משבוע לפני המפגש הראשון מבין שניים מול אתלטיקו מדריד ברבע גמר ליגת האלופות, עלולה לקבל חדשות רעות מאוד.

גארת' בייל, שכבש את השער הראשון מול גרנאדה עם ביצוע פנטסטי ומצא את הרשת חמש פעמים בארבעת המשחקים האחרונים שלו, כולל הצמד מול נבחרת ישראל בחיפה כמובן, נפצע באימון המסכם לקראת המשחק ומעבר לעובדה שהוא בספק גדול למשחק הקרוב, מצבו לקראת המשך הדרך לא ברור.

ברבע השעה הראשונה של האימון, שהייתה פתוחה לתקשורת, בייל התאמן עם חבריו ונראה בסדר גמור, אלא שבהמשך הוא נפגע בבוהן ברגלו הימנית ונטש את האימון. במבט ראשון, הפציעה של בייל לא נראתה לאנשי הצוות הרפואי של ריאל חמורה מדי, אבל כעת יש בספרד דיווחים כי יכול להיות שהוולשי סובל מקרע ואולי אפילו משבר באצבע, מה שיגרום לו לסיים את העונה הרבה יותר מוקדם מהמתכונן.

בייל לא יהיה בהרכב למשחק מול ראיו. קרלו אנצ'לוטי, שמלבד חסרונו של הוולשי ושל פפה נהנה מסגל כמעט מלא, מעדיף לתת לכוכב שלו מנוחה, בתקווה שזו כל המנוחה שהוא יזדקק לה. מי שיפתחו בחלק הקדמי של ריאל הערב יהיו כריסטיאנו רונאלדו, שמגיע אחרי החמישייה הגדולה מול גרנאדה וקרים בנזמה, שכבש צמד באותו משחק. אנצ'לוטי ישנה את המערך ויפתח ב-4:4:2, כאשר בקישור ישחקו איסקו, חאמס רודריגס, טוני קרוס ולוקה מודריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully