וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' ירכוש את נתניה? "אם יהיה שולחן נקי, האפשרות תעניין אותי"

8.4.2015 / 10:46

לוואלה ספורט נודע כי גורם במועדון פנה לברקוביץ' באשר לאפשרות הקמת קבוצת רכישה. כוכב העבר אישר, אך הבהיר כי אין בכוונתו לעשות צעד כרגע: "יש חובות ואני לא רואה איך מישהו מכסה אותם"

one

האם איל ברקוביץ' יקים קבוצת רכישה וירכוש את מכבי נתניה? כוכב העבר, שכבר היה במועדון מעיר היהלומים לאחר פרישתו לתקופה קצרה כמנהל מקצועי, מגלה עניין במהלך. אלא שנכון לרגע זה, החובות, ההתחייבויות ובעיקר סימני השאלה באשר להיקף הבעיות של הקבוצה הם לדבריו של ברקוביץ' מה שגורם לו לא להתקדם ברצינות עם מהלך שכזה.

ברקוביץ' אישר שגורמים הקשורים למכבי נתניה עניינו אותו באפשרות שירכוש את המועדון עם שותף או שניים, אך הוא הבהיר כאמור, שאינו מתכוון לעשות כרגע צעד בכיוון.

ברקוביץ' אמר לוואלה ספורט: "אני אוהב את נתניה, אפילו אוהד אותה והאפשרות להיות בעל בית, גם עם שותפים, היא דבר שמאוד מעניין אותי. אבל אני לא יכול כרגע לחשוב על זה ברצינות, כי ממה שבדקתי יש לנתניה חובות על סך עשרה מיליון שקלים. גם אם ימכרו את לארי קאיודה בסוף העונה, החובות יהיו בערך שישה מיליון שקלים ואני לא רואה כרגע מי מכסה את החובות האלה".

עוד הוסיף ברקוביץ': "אם היה שולחן נקי, אפשר היה לעשות תקציב של 20 מיליון שקלים. הייתי מביא ארבעה מיליון שקלים מהבית, כמו שני השותפים ויחד עם הכספים שהמועדון מקבל, אפשר היה לבנות קבוצה טובה בתקציב מאוזן. אם נתניה תתקרב לשולחן נקי, לרכוש אותה יחד עם שותף או שניים יהיה בהחלט משהו שיכול לעניין אותי".

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ'. ברני ארדוב
חוזר לנתניה? ברקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully