וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "יהיה נחמד לזכות בטרבל. כרגע הקבוצה שלנו במצב טוב"

מאמן יובנטוס היה מאושר מההצגה של הגברת הזקנה, שניצחה 0:3 בחוץ את פיורנטינה ועלתה לגמר הגביע: "זו ההוכחה שיש לנו שחקנים מיוחדים". ההתאחדות האיטלקית תיאלץ לדחות את הגמר?

מסימליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. GettyImages
ממשיך להוביל את יובה להצלחות. אלגרי/GettyImages

חלום הדאבל, אפילו הטרבל אם תרצו, של יובנטוס, נמשך. הגברת הזקנה, שתזכה בלי קושי באליפות רביעית ברציפות בקרוב מאוד, עשתה אמש (שלישי) מהפך מרשים ועם 0:3 בחוץ על פיורנטינה, מחקה את ההפסד 2:1 מהמשחק הראשון והעפילה לגמר הגביע האיטלקי. יובה, שלא זכתה בתואר מאז 1995, תשחק בגמר ה-15 בתולדותיה ותנסה למחוק את זכר שלושת ביקוריה האחרונים במעמד, שהסתיימו עם הפסד. האחרון שבהם, היה ב-2012 מול נאפולי.

עבור יובה, שבעוד שישה ימים תארח את מונאקו למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות, הניצחון אמש היה השישי ברציפות בכל המסגרות. היא לא הפסידה אף משחק חוץ מאז ה-29 באוקטובר ואת המהפך הגדול בפירנצה עשתה ללא ג'יג'י בופון, פול פוגבה, אנדראה פירלו וקרלוס טבס. אלסנדרו מאטרי כבש את הראשון, שערו הראשון מאז חזר לקבוצה בינואר והראשון במדיה מזה 23 חודשים. רוברטו פריירה הלוהט הוסיף את השני לקראת ההפסקה ולאונרדו בונוצ'י השלים.

"יהיה נחמד לזכות בטרבל", סיכם בחיוך מסימיליאנו אלגרי, מאמנה של יובנטוס, "היו לנו כמה חוסרים והשחקנים האחרים הראו את האופי שלהם. זה משהו שאנחנו מסתדרים איתו כל העונה וזו ההוכחה שיש לנו שחקנים מיוחדים, שתמיד נותנים לקבוצה את מה שהיא צריכה. הגיוני שהאוהדים היו קצת מתוסכלים מחילופי המאמנים בקיץ, אבל כרגע הקבוצה במצב טוב ואנחנו צריכים אותם לצידנו עד הסוף". אגב, אם יובה תעפיל לגמר ליגת האלופות, ההתאחדות האיטלקית תיאלץ לדחות את גמר הגביע, שמתוכנן להיערך בשביעי ביוני, יממה לאחר גמר הצ'מפיונס.

פריירה, שכבש משחק שני ברציפות ובכלל נמצא בכושר פנטסטי, הוסיף: "באנו מוכנים מאוד, ממש כמו שבאנו למשחק החוץ מול דורטמונד. אנחנו עובדים בקו מסוים כל הזמן ולוקחים כל משחק בפני עצמו. אני חושב שהגיע לנו להעפיל לגמר".

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully