וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן: "אף פעם לא אחגוג מול סוסיאדד, אני חייב להם המון"

כוכב אתלטיקו מדריד סידר לאלופה ניצחון על האקסית וצימק את הפער מריאל לשתי נקודות. דייגו סימאונה מרוצה מפרננדו טורס: "היום הוא שחקן יותר שלם מאשר היה כשאני שיחקתי איתו"

שחקני אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן, פרננדו טורס. רויטרס
שמח באתלטיקו. טורס וגריזמן/רויטרס

אתלטיקו מדריד פתחה את המחזור ה-30, מחזור אמצע השבוע בספרד, עם ניצחון נינוח אמש (שלישי) 0:2 בבית על ריאל סוסיאדד. "הכל תחת שליטה בקלדרון", הייתה הכותרת של ה"מארקה" למשחק, בו האלופה נהנתה משער עצמי של מיקל גונסאלס בדקה השנייה ושער של אנטואן גריזמן מול האקסית בדקה העשירית וצימקה, לפחות זמנית, את הפער מריאל מדריד השנייה לשתי נקודות בלבד.

גריזמן, שכמובן לא חגג מול הקבוצה בה פרץ בשנים הקודמות, אמר: "אף פעם לא אחגוג מול סוסיאדד. הקבוצה הזו נתנה לי המון ואני חייב לה על כך. אני מודה לכולם שם מאוד. אנחנו נראים טוב לאחרונה, צריך להמשיך ככה. הגיוני שבעונה ארוכה כזו יהיו נפילות, אבל כרגע אנחנו נלחמים על המקום בצ'מפיונס".

מאמן הקולצ'ונרוס, דייגו סימאונה, חגג עם עוזרו הנאמן "אל מונו" בורגוס את השער של גריזמן באהבה מופגנת. לאחרונה נפוצו שמועות על מתיחות בין השניים בשל העובדה שבורגוס טרם האריך את חוזהו במועדון ויכול להיות שהחגיגות נועדו להראות שאין שום בעיות. סימאונה אמר בסיום: "אני תמיד מנסה לגרום לקבוצה לפתוח את המשחק חזק. הפעם זה עבד. מצאנו את השער במהרה וגם הצלחנו להחזיק בכדור. סביליה ממשיכה לנצח וגם ולנסיה כל הזמן לידנו, כך שהמאבק יימשך עד הרגע האחרון". על פרננדו טורס אמר המאמן: "הוא נראה מצוין מאז שחזר. היום, הוא שחקן שלם יותר מאשר היה כשאני שיחקתי איתו כאן".

דייויד מויס, מאמן סוסיאדד, ראה את קבוצתו נעצרת ומפסידה אחרי ארבעה מחזורים. הסקוטי סיכם: "אני לא כועס בכלל על השחקנים. ניסינו לייצר לאתלטיקו בעיות והיו רגעים שזה הצליח, אבל אחרי שספגנו שני שערים מהירים כל כך, היה קשה מאוד לרדוף אחריהם. אני מאוכזב, כי השערים באו מטעויות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully