וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל פלפס יחזור להתחרות בשבוע הבא במסה: "זה הזמן"

השחיין האמריקאי, שסיים לרצות עונש הרחקה בן שישה חודשים אחרי שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול ועבר תהליך גמילה, ישחה בשבוע הבא באריזונה לצידם של קייטי לדקי וריכן לוכטה. בחשבון הטוויטר שלו הוא כתב: "ההרחקה הסתיימה סוף סוף!"

שחיין האמריקאי מייקל פלפס, אליפות ארצות הברית. רויטרס
התגעגענו. מייקל פלפס/רויטרס

אחרי שסיים לרצות הרחקה של חצי שנה, מייקל פלפס ישוב בשבוע הבא לבריכת השחייה. זה יקרה באריזונה כאשר השחיין האמריקאי עטור המדליות יצטרף לקייטי לדקי וריאן לוכטה במסה בתחרות שתתקיים ב-15 עד ה-18 בחודש.

"ההרחקה שלי הסתיימה סוף סוף", צייץ פלפס באמצעות חשבון הטוויטר שלו. "זה הזמן לחזור לבריכה ולהתחרות שוב! מצפה למסה!!". מה שמעניין הוא שבשנה שעברה במסה פלפס חזר להתחרות אחרי שסיים את תקופת הפרישה שלו שנמשכה שנתיים.

הפעם השנייה שפלפס נעדר מהבריכה הייתה אחרי שבשלהי השנה שעברה הוא נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול והודיע כי ייכנס לתהליך גמילה. במקביל הוא נענש על ידי איגוד השחייה האמריקאי שמנע ממנו להתחרות במשך חצי שנה. פלפס, שזכה ב-22 מדליות אולימפיות, הודיע אז כי הוא ייקח פסק זמן מהשחייה על מנת לשקם את עצמו.

כנגד פלפס בן ה-29 יש עדיין עונש מאסר על תנאי למשך 18 חודשים. בלי קשר, כחלק מהסנקציות שהטילו עליו באיגוד השחייה האמריקאית, הוחלט כי פלפס לא יוכל להתחרות באליפות העולם שתיערך באוגוסט וכן במשחקים הפן-אמריקאיים חודש לפני כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully