וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אסטון וילה וק.פ.ר נפרדו ב-3:3

כריסטיאן בנטקה חזר מפגרת הנבחרות חד והבקיע שלושער, כולל שער שוויון דרמטי שבע דקות לסיום שמנע הפסד שלישי ברציפות, והעלה את קבוצתו למקום ה-16 בטבלה. ק.פ.ר מתחת לקו האדום

שחקני אסטון וילה חוגגים עם כריסטיאן בנטקה. רויטרס
מי יכול לעצור אותו? בנטקה חוגג עם חבריו/רויטרס

אסטון וילה וקווינס פארק ריינג'רס נפרדו הערב (שלישי) ב-3:3 דרמטי במשחק תחתית לוהט בפרמיירליג. המשחק עצמו הוקדם מהמחזור ה-33 וענה על הציפיות הרבות מבחינת שתי הקבוצות שנאבקות להישאר עונה נוספת בליגה. הקבוצה של כריס רמזי הייתה קרובה להשיג ניצחון שני ברציפות, אבל נותרה מתחת לקו האדום כשהיא עולה ל-26 נקודות ומטפסת למקום ה-18. וילה קטעה את רצף שני ההפסדים שלה ומצליחה לעלות למקום ה-16 בטבלה עם 29 נקודות. מי שבכל מקרה יזכור לטובה את המשחק הוא כריסטיאן בנטקה שחגג שלושער והעניק נקודה יקרה לקבוצתו.

בדקה השביעית מאט פיליפס הבקיע את שערו השני העונה לזכות ק.פ.ר אחרי עבודה יפה של בובי זאמורה ששלח כדור רוחב שננגח על ידי הקשר. הקצב הנפלא המשיך שלוש דקות לאחר מכן כשכריסטיאן בנטקה השלים חמישה שערים בחמשת מחזורי הליגה האחרונים כדי לאזן ל-1:1. במהלך התקפה מתפרצת הוא אסף את הכדור בצד שמאל, חתך למרכז והמשיך עם בעיטה מכל הלב פנימה.

עוד לפני הירידה להפסקה, בנטקה השלים את המהפך אחרי שקיבל מסירה מגבי אגבונלאור, עבר את קלינט היל וגלגל פנימה בדקה ה-33 את ה-1:2. השוויון הגיע בדקה ה-55 כאשר היל זכה לכבוש את שערו הראשון בפרמיירליג ב-66 הופעות. כדור חופשי שהוגבה לעבר הרחבה פגע בכתף שלו וטס פנימה לפינה הרחוקה. 12 דקות לסיום, המשחק המשוגע עבר לצד של ק.פ.ר כאשר היא השיגה שער יתרון נוסף. את העבודה עשה הפעם צ'רלי אוסטין שהבקיע את שערו ה-17 העונה בפרמיירליג אחרי שקיבל ממאט פיליפס והכניע את ברד גוזאן. ההמשך היה שייך לבנטקה שהשלים שלושער בדקה ה-83, הפעם בבעיטה חופשית מדודה שעברה את החומה ונעצרה ברשת של רוב גרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully