וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תיגעו לה בדאבל: יובנטוס העפילה לגמר הגביע האיטלקי

הגברת הזקנה מחקה פיגור 2:1 מהמשחק הביתי נגד פיורנטינה, וחגגה 0:3 מרשים בפירנצה משערים של מאטרי (21), פריירה (44) ובונוצ'י (59). הגברת הזקנה מחכה למנצחת בין נאפולי ללאציו

שחקני יובנטוס חוגגים. AP
בגמר, ובסטייל. שחקני יובנטוס חוגגים/AP

יובנטוס עמדה הערב (שלישי) באחד המבחנים הגדולים שהיו לה העונה, ועשתה זאת בצורה מרשימה. הגברת הזקנה התייצבה למשחק חוץ בפירנצה בשלב גומלין חצי גמר הגביע האיטלקי כשהיא בפיגור 2:1, ואחרי 90 דקות השלימה עלייה לגמר עם ניצחון בתוצאה 0:3 על פיורנטינה. הביאנקונרי עשו זאת ללא קרלוס טבס הפצוע, ועתה, אחרי שהעפילו לגמר, הם יקווה לזכות בגביע העשירי שלהם ולהעניק לאוהדיהם תואר אותו לא חגגו מאז עונת 1994/95. ביום רביעי ייערך חצי הגמר המקביל בו תארח מחזיקת הגביע נאפולי את לאציו, כשהתוצאה במשחק הראשון בין השתיים הייתה 1:1.

החגיגה של אלופת איטליה החלה בדקה ה-21. אלסנדרו מאטרי קיבל כדור ברחבה, מסר לרוברטו פריירה שבעט חזק, הכדור פגע באחד משחקני ההגנה של פיורנטינה והגיע למאטרי שהקפיץ מקרוב מעל נטו וקבע 0:1 ליובנטוס. בדקה ה-44 יובה הכפילה את יתרונה ל-0:2. אלברו מוראטה פרץ לרחבה של הויולה, בעט כדור שטוח, נטו הדף אך פריירה עט על הכדור החוזר ובעט שטוח פנימה. בדקה ה-59 יובנטוס הבהירה לפיורנטינה שאפסו סיכוייה. קלאודיו מרקיסיו הרים קרן מצד ימין, ולאונרדו בונוצ'י בעט מהאוויר פנימה וחגג עם חבריו יתרון של 0:3.

שחקן יובנטוס אלסנדרו מאטרי (שני מימין). AP
פתח את החגיגה. מאטרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully