וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה את סוסיאדד 0:2 וצימקה את הפער מריאל

פתיחה מדהימה מול הקבוצה של דייויד מוייס הספיקה לקולצ'ונרוס: מיקל גונסאלס כבש שער עצמי כבר בדקה השנייה, גריזמן הכפיל בדקה העשירית. הפער מהבלאנקוס הצטמק לשתי נקודות בלבד

שחקני אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן, פרננדו טורס. רויטרס
קלי קלות. טורס וגריזמן/רויטרס

המחזור ה-30 בליגה הספרדית יצא הערב (שלישי) לדרך, כשאתלטיקו מדריד ניצחה את ריאל סוסיאדד 0:2. הקולצ'ונרוס שחגגו ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות צימקו את הפער מריאל מדריד שבמקום השני לשתי נקודות בלבד, ובו בזמן הגדילו את הפער מוולנסיה שבמקום הרביעי לארבע נקודות. הקבוצה של דייויד מויס לעומת זאת נעצרת אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד.

הפתיחה של דייגו סימאונה ושחקניו היתה מוחצת. שניות ספורות לאחר שארדה טוראן פגש את הקורה בדקה השנייה, העביר קוקה כדור רוחב שהוסט על ידי שחקן סוסיאדד מיקל גונסאלס ונכנס פנימה. בדקה העשירית שוב היה קוקה מעורב, כשהימר על בעיטה מ-20 מטרים. הכדור נהדף על ידי חרונימו רולי, אך אנטואן גריזמן שעט על הריבאונד וקבע את תוצאת המשחק.

במחצית השנייה אתלטיקו הורידה את הרגל מהגז, אולי גם כדי לשמור כוחות לדרבי הגדול מול ריאל בליגת האלופות בדיוק עוד שבוע. יאן אובלאק עוד הספיק לספק הצלה גדולה מבעיטה חופשית של אסטבן גראנרו, וזה נגמר ב-0:2 למדורגת שלישית.

לבנטה - סביליה 2:1

הקבוצה של אונאי אמרי עשתה הערב צעד חשוב בדרך לחלום שלה להגיע למקום הרביעי שמבטיח מקום במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה, ואחרי שהיא רושמת ניצחון חמישי ברציפות, יש לה בהחלט סיבות לאופטימיות לגבי הסיכויים שלה להשלים את המשימה. חוסה אנטוניו רייס בישל לקווין גאמיירו את שער היתרון בדקה העשירית, והשניים החליפו תפקידים בדקה ה-37 כאשר גאמיירו הפך למבשל וסידר לרייס את השער השני במשחק. קאלו אוצ'ה נגח את השער המצמק לזכות לבנטה בדקה ה-73 אחרי כדור רוחב של רובן גרסיה.

אייבאר - מלאגה 0:1
לאייבאר: מיקל ארואברנה 52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully