וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: אוקזר הפתיעה את גנגאן ועלתה לגמר

הקבוצה מהליגה השנייה הדיחה את מחזיקת הגביע עם 0:1 בזכות שער ניצחון של סמריטנו (15). בליגה, 0:0 בין מונאקו למונפלייה, לוקאס באריוס החמיץ פנדל

יאניק פריירה קראסקו שחקן מונאקו (מימין) מול מתיו דפלאן שחקן מונפלייה. רויטרס
חלוקת נקודות. יאניק פריירה קראסקו מול מתיו דפלאן/רויטרס

מונאקו פספסה הערב (שלישי) הזדמנות להיצמד למארסיי השלישית, כשסיימה רק ב-0:0 את משחק ההשלמה מהמחזור ה-25 נגד מונפלייה. התיקו הזה התווסף ל-1:1 מול סנט אטיין ביום שישי, כך שסגנית האלופה צברה רק שתי נקודות ביתיות בארבעה ימים מתוך השש האפשריות ונשארה במקום הרביעי. מונפלייה, מנגד, נותרה ללא ניצחון על מונאקו מאז 1994 (27 משחקים בכל המסגרות) והיא עדיין שביעית עם 49 נקודות, שש פחות ממונאקו.

אחרי מחצית ראשונה חלשה בה רק נפסל שער של לייבין קורזאבה המקומי, הגיע הרגע המשמעותי של המשחק. בריאן דאבו סחט פנדל בדקה ה-52 אחרי מגע ברחבה מצד נביל דיראר. מונפלייה הייתה צריכה להשיג את שער היתרון, אבל הסקורר לוקאס באריוס בעט מהנקודה הלבנה מעל המשקוף של דניאל סובאשיץ'. דימיטאר ברבאטוב נכנס כמחליף בדקה ה-61, אבל גם הוא לא הצליח להביא לשינוי על לוח התוצאות.

מעט מאוחר יותר נפתח שלב חצי גמר הגביע הצרפתי כאשר אוקזר השיגה את המקום הנכסף בגמר אחרי 0:1 על מחזיקת הגביע היוצאת, גנגאן. אוקזר מהליגה השנייה, שבשנה שעברה נעצרה בשמינית הגמר, חגגה עם שער הניצחון של פרדריק סמריטנו בדקה ה-15, שזכה לבישול משייק דיארה. בחצי הגמר השני שיתקיים ברביעי (22:00) פריס סן ז'רמן תפגוש את סנט אטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully