וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון הביסה, א.ס. רמת השרון הפתיעה

הקבוצה מעיר היין ניצחה במשחק הראשון של חצי גמר הפלייאוף 23:33 את מכבי תל אביב אחרי מחצית שנייה פנטסטית. הקבוצה מהשרון שמרה על הבית עם 27:30 על הפועל ראשון לציון

עמית גל שחקן א.ס. רמת השרון. איתן ידגר, מערכת וואלה! NEWS
מעל כולם. עמית גל/מערכת וואלה! NEWS, איתן ידגר

מכבי ראשון לציון סיפקה הערב (שלישי) הצהרת כוונות מרשימה במיוחד בפתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד. בפעם השנייה העונה החבורה של ג'ו מתתיה ניצחה את מכבי תל אביב, כאשר היא הביסה את האלופה 23:33 והשיגה לעצמה יתרון לפני המשחק השני בסדרה שיתקיים ביום שני. ראשון לציון, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, התקשתה לייצר מומנטום במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה זה הלך לה הרבה יותר קל והיא שייטה לניצחון פנטסטי. א.ס. רמת השרון חוללה הפתעה בחצי הגמר השני כאשר היא שמרה על הביתיות וניצחה 27:30 את הפועל ראשון לציון.

בויאן בוטוליה שחקן מכבי תל אביב בכדוריד מעל דניאל פרידמן שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
בוטוליה במאבק עם דניאל פרידמן/קובי אליהו

מכבי ראשל"צ - מכבי ת"א 23:33 (12:13)

המחצית הראשונה בבית מכבי הייתה צמודה ומותחת כאשר היתרון עבר מצד לצד, לפחות בדקות הראשונות, כאשר הצהובים הובילו מספר פעמים, אבל מכבי ראשון לציון נטלה את ההובלה כאשר היא עלתה ל-4:5. למרות זאת, היא התקשתה לברוח ויצרה לעצמה יתרון של שני שערים בלבד לכל היותר. מילורד קריבוקאפיץ' הבקיע בפנדל והעלה ל-10:13, אבל הצהובים הקטינו עד המחצית ל-13:12.

ראשון לציון עלתה רעבה למחצית השנייה, והעדות לכך הייתה כאשר גל אברהם הגדיל לשלושה שערי יתרון אחרי שלוש דקות (13:16). כשההפרש גדל לארבע, אבי רש הזעיק פסק זמן וזעם על השחקנים שלו. זה עזר? ממש לא מכיוון שהקבוצה מעיר היין רצה 1:8 ל-14:22 ותום מטלון צווח על השחקנים בפסק הזמן הבא. גם הניעור הזה לא עזר מכיוון שקריבוקאפיץ' העלה את ראשון לציון ליתרון דו ספרתי (16:26). יחד איתו עומר גרא נתן תפוקה נהדרת וסתם את הגולל על הניסיונות של האלופה לחזור. הסיפור נגמר עם 23:33.

הרבו לכבוש למכבי ראשון לציון: עומר גרא שבעה שערים (מ-9 ניסיונות), דניאל פרידמן 7 (משבעה ניסיונות), דאבור טאסקוביץ' וגל אברהם 4 כל אחד. עצירות שוער: יוליאן סטראט 13 מ-33 - 39%. הרבו לכבוש למכבי תל אביב: דן נתן 6 נ-6, עומר דבדה 5 מ-6, מילאן מירקוביץ' 4 מ-12. עצירות שוערים: אלדר שיקלושי 6 מ-25 - 24%, אלון כהן 5 מ-19 - 26%.

ג'ו מתתיה, מאמן מכבי ראשון לציון, אמר בסיום: "גם כשאתה עושה דברים יפים, צריך לקחת את הדברים בפרופורציה. זה לא אומר שום דבר על המשחק הבא, זה לא נותן לי שום גול ביום שני. אני חושב שהיו לנו הרבה דקות במחצית הראשונה שהיינו יכולים לעשות דברים יותר טובים, במחצית השנייה זה הלך יותר קל, אבל לא כל יום פורים". אבי רש, מאמן מכבי תל אביב, התקשה לספק הסבר הגיוני למחצית השנייה האיומה של הקבוצה שלו, ואמר: "אין לי הסברים, יש עובדות וזה שהתפרקנו לגמרי. שום פרמטר ושום מרכיב לא עבד לנו. כל מה שניסינו, מכבי ראשון הייתה יותר נחושים ואגרסיביים לכל פעולה. המשחק הזה מאחורינו, יצאנו כבר מבורות ונצא גם מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן מכבי ראשון לציון בכדוריד, ג'ו מתתיה. קובי אליהו
"גם כשאתה עושה דברים יפים, צריך לקחת את הדברים בפרופורציה". ג'ו מתתיה/קובי אליהו

א.ס רמת השרון - הפועל ראשון לציון 27:30 (11:16)

בהופעה היסטורית בחצי גמר הפלייאוף, רמת השרון סיפקה משחק נהדר, הרבה בזכות השוער הבוסני, בויאן ליובסיץ', שהוא גם האקס של הפועל ראשון לציון (זכה איתה לפני שנתיים באליפות). רמת השרון ירדה להפסקה ביתרון משמעותי של חמישה שערים, ברחה ליתרון שיא של 12:20, אבל האדומים הצליחו לצמק לחמישה שערים, ובהמשך גם להקטין לשלושה את הפער.

בדקה ה-50 רמת השרון הוליכה 21:26, הפועל שוב כמעט חזרה ל-27:24, אבל ליוביסיץ' היה שם ועצר פנדל חשוב. הפועל במאמץ אחרון צימקה ל-28:27 דקה וחצי לסיום, אבל רמת השרון נותרה מרוכזת וחתמה ניצחון - 27:30, שהוא אגב הניצחון השני על הפועל ראשון לציון בחודש וחצי האחרונים אחרי ה-24:25 ב'אורנים'.

הרבו לכבוש לרמת השרון: עמית גל תשעה שערים, אובראד ראדולוביץ' 8, דניאל שקלים 4, אלכס סיצ'נקו 3 שערים ו-7 אסיסטים. שוער - בויאן ליובסיץ' 18 עצירות - ב-40%, וגם כבש שער מזריקה ממגרש שלם. הרבו לכבוש להפועל ראשון לציון: פיליפ מריאן 8 שערים, ירמי סידי 5, עידן מימון ושי הרשקוביץ' 3 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully