וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו של בולט: "אין לו ממה לדאוג מגאטלין, הוא נמצא במיטבו"

גלן מילס לא חושש מהשנה המצוינת שעברה על האמריקאי ומהעימות ביניהם באליפות העולם בקיץ: "לא רואים בגאטלין כבדיחה". לקראת הריצה הראשונה שלו בהמשך החודש בריו, אומר בולט: "אני מרוצה מהמקום שבו אני נמצא"

יוסאין בולט אצן ג'מייקני. רויטרס
מה הוא מתכנן לנו השנה? בולט/רויטרס

עד כמה מודאג יוסאין בולט מהתחרות שמצפה לו העונה ועד המשחקים האולימפיים בריו מול ג'סטין גאטלין? על פי מאמנו, גלן מילס, לא יותר מדי. בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס מנדב מילס על התחושות של שיאן העולם ב-100 וב-200 מטר לקראת הקרב הצפוי עם האמריקאי, שהחזיק בשנה שעברה בשש תוצאות השנה ב-100 מטר מתוך שבע תוצאות השנה שהושגו, כולל 9.77 שנחשב לתוצאה אותה השיג בולט באליפות העולם ב-2013.

"ליוסאין אין יותר מדי ממה לדאוג", סיפר מילס. "אנחנו מתייחסים לכל המתחרים במידה של רצינות, ואני לא רואה את גאטלין כבדיחה, אבל האמת היא שיוסאין נמצא במיטבו ולכן אין ממה לדאוג". כזכור, בולט, שמחזיק בשיא העולם 9.58, קבע בקיץ הקודם 10.06 בברזיל ו-9.98 באולם בפולין.

"זה טוב עבור הספורט ויוצר מידה של עניין, אבל הדברים הללו לא משפיעים עלינו בשום צורה מכיוון שיוסאין ואני יודעים מה אנחנו יכולים לקבל ממנו כאשר הוא בכושר מלא ומוכן ועל זה אנחנו עובדים", הוסיף מילס. המשימה הבאה של בולט תהיה במפגש מול ריאן ביילי וצו'רנדי מרטינה בריו ב-19 בחודש. כמו כן, היום התבשרנו כי בולט יהיה חלק מנבחרת ג'מייקה בתחרות השליחים בבהמאס ב-2 עד ה-3 במאי. בולט וגאטלין לא צפויים להיפגש עד אליפות העולם בבייג'ינג בחודש אוגוסט.

"אני רוצה העונה לרוץ ממש מהר ואני עובד על זה", סיפר בולט. "אני מרוצה מהמקום שבו אני נמצא. אני עושה עבודה רבה להתמודד בפעם הראשונה בברזיל. זו ההתמקדות שלי ולשם אני מכוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully