וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאשה אוברדוביץ': "מכבי היתה במצבים האלה מיליון פעם. אנחנו לא"

מאמן אלבה ברלין הבהיר מי הפייבוריטית במשחק הגורלי ביום חמישי: "כולם יהיו כשירים ומלאי מוטיבציה". גודס: "המועדון הזה היה בכל הסרטים, והוא יודע מה לעשות בהם. צריך לשלוט בקצב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן למשחק העונה שלה, ביום חמישי מול אלבה ברלין, כשהמנצחת תעפיל להצלבה והמפסידה ככל הנראה תסיים את דרכה ביורוליג.

הערב (שלישי) ערכה אלופת אירופה אימון אחרון לפני היציאה לגרמניה. בסיומו, אמר המאמן גיא גודס: "אנחנו יודעים שזה משחק על כל הקופה, וזה יצא ככה אחרי הרבה מאוד שנים - משחק חוץ על כל הקופה. בדרך כלל שמונה ניצחונות מספיקים כדי לעלות, אבל הפעם לא. נבוא הכי מוכנים שיש, הכי חזקים שאפשר, והמטרה מאוד ברורה - לנצח ולעלות להצלבה. המועדון הזה היה בכל הסרטים, והוא יודע מה לעשות במצבים האלה. נצטרך להשוות את רמת האגרסיביות של אלבה, ואם נשלוט בקצב ולא נאבד כדורים, תהיה לנו הזדמנות טובה לנצח".

דווין סמית', שחתם היום באופן רשמי על חוזה לשלוש עונות נוספות בצהוב, הוסיף: "עבורנו זה משחק של חיים ומוות, כולם מודעים לחשיבות ומבינים שיהיה קרב אמיתי מההתחלה ועד הסוף. נצטרך לתת הכל על הפרקט".

דריכות גדולה קיימת גם בשורות היריבה. מאמן אלבה סאשה אוברדוביץ' הבהיר היום שמכבי היא הפייבוריטית: "הם היו במצבים האלה מיליון פעמים בעבר, ואנחנו לא. זה המשחק הכי גדול של העונה שלנו. כולם יהיו כשירים ומלאי מוטיבציה, ונהיה חייבים לעשות כל מה שאנחנו יכולים, ולקבל החלטות נכונות".

גיא גודס, אימון מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"נצטרך להשוות את רמת האגרסיביות של אלבה, ואם נשלוט בקצב ולא נאבד כדורים, תהיה לנו הזדמנות טובה לנצח". גודס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully