וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה מקאטוביץ', דודי סלע בשמינית הגמר בצ'לנג'ר באטמן

הטניסאית שהעפילה לטורניר בפולין הובסה בסיבוב הראשון 6:1, 6:2 לקאיה קאנפי (50 בעולם) תוך פחות משעה. הישראלי הבכיר התגבר בסיבוב הראשון בטורניר בטורקיה על מולחאנוב האוקראיני (194) 3:6, 4:6

דודי סלע טניסאי ישראלי. AP
מתקרב להבטחת מקומו ברולאן גארוס. דודי סלע/AP

דודי סלע ממשיך לנסות לסלול את דרכו להבטחת מקום בהגרלה הראשית של הרולאן גארוס, והיום (שלישי) הוא העפיל לשמינית הגמר בצ'לנג'ר באטמן בטורקיה, שמתקיים על משטח קשה. סלע, שמדורג 112 בעולם, ניצח תוך שעה וארבע דקות את דניס מולחאנוב האוקראיני (194 בעולם) 3:6, 4:6.

סלע השיג שבירה מוקדמת שסייעה לו להשיג 0:3 מהיר, ומכאן זה הספיק לו לשמור על היתרון כדי להשלים 3:6 מרשים. במערכה השנייה הישראלי השיג כבר שתי שבירות, ולמרות שהוא נשבר פעם אחת, זה לא הפריע לו לסגור את הסיפור עם 4:6 ששולח אותו לקרב בשלב הבא נגד לוקאש מוגביצ'יוס הליטאי, שהעפיל לטורניר דרך המוקדמות ומדורג 636 בעולם.

שחר פאר טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
לא עמדה בלחץ. שחר פאר/ברני ארדוב

בהמשך הערב גם שחר פאר עלתה לשחק, ועשתה זאת במסגרת טורניר קאטוביץ' שבפולין אליו היא העפילה אחרי שצלחה את שלב המוקדמות. פאר, שמדורגת 118 בעולם ובשנה שעברה נעצרה ברבע גמר הטורניר, פגשה את קאיה קאנפי האסטונית (5 בטורניר, 50 בעולם), אבל לא הצליחה לעמוד בלחץ וספגה תבוסה קשה 6:1, 6:2 תוך פחות משעה.

פאר ספגה שלוש שבירות במהלך המערכה הראשונה ובכלל לא הייתה קרובה לאיים על ההגשות של האסטונית, בדרך ל-6:1 מביך. במערכה השנייה קאנפי המשיכה לשלוט בקצב המשחק תוך שהיא משיגה שתי שבירות נוספות, ולמרות שפאר הקטינה עם שבירה משלה ל-5:2, היא לא נמנעה מהתבוסה והפסידה 6:2.

עדכון ראשון: 17:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully