וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: דירתו של מגווייר נפרצה ביום שלפני התבוסה להפועל ירושלים

הפורוורד האמריקאי הגיע לארנה נסער לאחר שתכשיטים ביותר מ-50 אלף דולר נגנבו מדירתו בזמן שהצטלם לכתבה. אוונס שהושעה לאחר שהתחצף לאלעד חסין יחזור לאימונים

one

הפועל חולון רשמה אמש (שני) את אחת התבוסות הקשות שלה בשנים האחרונות כשהפסידה בחוץ להפועל ירושלים 93:58. השחקנים של אלעד חסין פיגרו במהלך הרבע השני 38:10, ומהשלב הזה ניסו ללא הצלחה לצמצם את ההפרש. במהלך המשחק נרשמה תקרית בין שלומי הרוש לג'ורדן טיילור, כשהשניים החליפו ביניהם צעקות אך האירוע נסגר עוד במהלך המשחק. בעקבות ההפסד ירדה חולון אל המקום הרביעי, עם אותו מספר נקודות כמו מכבי ראשון לציון השלישית והפועל תל אביב החמישית, כשבשבועיים הבאים מחכים לסגולים שני משחקי בית קריטיים נגד הפועל אילת והפועל תל אביב.

אלא שעם כל הכבוד ליכולת על המגרש, הבעיות בחולון לא נגמרות על הפרקט. לפני המשחק הודיעו בקבוצה כי הסנטר שון אוונס לא יתלבש לאחר שהושעה בשל עבירת משמעת. השחקן שהגיע מהפועל אילת במהלך העונה התחצף במהלך אחד מאימוני סוף השבוע למאמן אלעד חסין בצורה שבקבוצה לא יכלו לעבור עליה לסדר היום גם לפני משחק כה חשוב לקהל מול הפועל ירושלים, ובאימונים שלפני המשחק ערך אימונים קלים עם מאמן הכושר. בחולון מקווים כי בעקבות ההשעייה יחזור אוונס למוטב, ויוכלו להראות טוב יותר בשלבים המכריעים של העונה.

דומיניק מגווייר פתח את המשחק בארנה בצורה חלשה מאוד עם לא פחות משישה איבודי כדור מתוך השבעה שהיו לו בסך הכל. במחצית השנייה, כשהמשחק כבר מוכרע, השתפר השחקן בעל העבר ב-NBA וסיים עם 11 נקודות ו-13 ריבאונדים. לוואלה ספורט נודע כי הפורוורד האמריקאי היה נסער מאוד במהלך היממה שלפני המשחק נגד ירושלים לאחר שבמהלך צילומים לכתבה לתוכנית "חמישיות" נפרצה דירתו ונגנבו תכשיטים בסך של יותר מ-50 אלף דולרים. בין התכשיטים היה ניתן למצוא שרשרת יהלומים איתה הגיע למשחק האולסטאר בחולון.

מאמן הפועל חולון אלעד חסין לצד מיקי דורסמן. ברני ארדוב
בקבוצה לא יכלו להתעלם מדבריו של אוונס. אלעד חסין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully