וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מפגן האוהדים המרהיב במרוקו, המנצח המפתיע של בראקט ESPN

אוהדי ראג'ה קזבלנקה הדהימו, ילד בן 12 ניצח למעלה מ-11 מיליון איש, וניחש נכונה את רוב תוצאות טורניר המכללות. 31 אחוז מאוהדי ריאל לא רוצים את הוולשי בהרכב, וגם: איום על חייו של האלק הוגאן

19:00: המפגן של אוהדי ראג'ה קזבלנקה

ביום ראשון הדיחה ראג'ה קזבלנקה, קבוצת הפאר של מרוקו, את קייזר צ'יפס הדרום אפריקאית במסגרת ליגת האלופות של אפריקה עם ניצחון 0:1 ו-0:2 בסיכום. עם כל הכבוד לשחקנים, מי שסיפקו את ההצגה האמיתית היו האוהדים המקומיים. 67 אלף צופים מילאו כל פינה באצטדיון, ולפני המשחק יצרו ביציע כיתובים הנושאים את שנות הזכייה הקודמות של המועדון בליגת האלופות: 1989, 1997 ו-1999, ובין השנים הופיעו גם המילים: גאווה, זעם ותהילה. את החלפות הכיתובים ליווה רעש מחריש אוזניים.

סטיוארט בקסטר, מאמן קייזר צ'יפס, אמר בסיום: "אימנתי נבחרות לאומיות, הייתי בליגת האלופות של אירופה ואפריקה, אבל כזה דבר מעולם לא ראיתי. הייתי בהלם, זה היה מחזה יוצא דופן".

18:40: המנצח המפתיע של הבראקט של ESPN

11.57 מיליון איש נרשמו לאתגר המסורתי במהלכו על הגולשים לנחש נכונה את תוצאות טורניר ה-NCAA השנתי. המנצח? סם הולץ בן ה-12, שלטענתו, פשוט בחר את המכללות אותן הוא אוהב. את הפרס הגדול, הכולל גם תלושים בשווי 20 אלף דולר, הוא לא יקבל, משום שהחוקים קובעים שרק אזרחים מעל גיל 18 רשאים לזכות בפרסים.

שחקני מכללת דיוק חוגגים זכייה באליפות. AP
הפכו את סם הולץ למאושר. שחקני דיוק/AP

18:14: הטרנסקסואלית שמסבכת את כוכב נבחרת גרמניה לשעבר

טרנסקסואלית בשם אדונה ג'יימס תובעת את כוכב נבחרת גרמניה לשעבר סטפן אפנברג על כך שהוא חייב לה 5,000 יורו על שירותיה. לטענתה אפנברג פגש אותה שלוש פעמים, ומעולם לא שילם לה. "הוא מעולם לא שילם לי, הוא תמיד היה מסטול מקוקאין", אמרה ג'יימס ל"בילד" הגרמני, לאחר שנודע כי הגישה תביעה לבית המשפט במינכן.

סטפן אפנברג שחקן עבר גרמני. GettyImages
יילחם בתביעה בבית המשפט. אפנברג/GettyImages

16:55: הסתבך כהוגן עם האלק הוגאן

מתאבק ה-WWE האלק הוגאן. AP
מתאבק ה-WWE האלק הוגאן/AP

המתאבק סקוט סטיינר הסתבך והושעה מטקס היכל התהילה של WWE אחרי שאיים לרצוח את המתאבק האגדי האלק הוגאן. זאת בעקבות תקרית שאריעה כשטס לסן חוזה לרגל הרסלמאניה ב-26 במרץ. הוא ראה בשדה התעופה את אשתו של הוגאן, ג'ניפר, לקח לה את המזוודות ואמר לה "ארצח את טרי אחרי שננחת". טרי הוא שמו האמיתי של האלק הוגאן. אשתו של הוגאן הזעיקה את המשטרה, שחקרה אותו מיד.

15:49: עבירה חריפה של שוער בארגנטינה

לא לבעלי לב חלש: במהלך משחק בליגה השנייה בארגנטינה שוער של אחת הקבוצות איבד לרגע את העשתונות, ודרך בפראות על שחקן יריב. התוצאה לפניכם, והיא ממש לא קלה.

14:15: סמיר נאסרי הפך לבדיחה

איך שגלגל מסתובב לו. לפני כשנה סמיר נאסרי נעזר בחשבון הטוויטר שלו כדי להכפיש את ליברפול, שבאותו הזמן הפסידה לקריסטל פאלאס. "אוהב את קריסטל פאלאס כל כך", כתב הצרפתי בזמנו. אתמול הייתה זו מנצ'סטר סיטי שהפסידה לקבוצה הלונדונית, וכמובן שהציוץ ההוא עלה לנאסרי ביוקר, והקשר הפך לבדיחה ברשת ביממה האחרונה.

הציוץ שעלה לו ביוקר

13:51: הטכנית בעולם? צפו בצעירה שמקפיצה כדור בצורה מדהימה

Ridiculous!

Posted by The SPORT Bible on Tuesday, April 7, 2015

11:36: שחקן נבחרת דרום אפריקה לשעבר נהרג בתאונת דרכים

ריצ'רד הנייקאנה, שחקנה של פרי סטייט סטארס מהליגה בדרום אפריקה, נהרג בתאונת דרכים במדינתו, כך מדווחת התקשורת המקומית. הנייקאנה, ששיחק כחלוץ, היה חלק מהסגל של נבחרת דרום אפריקה במוקדמות מונדיאל 2014. הוא שהה ברכב ביחד עם ארבעה אנשים נוספים, ורק הוא קיפח את חייו בתאונה.

11:25: ג'ודי מוזס מתנצלת על פליטת הפה

ג'ודי ניר מוזס שלום, אשתו של סילבן שלום אוהד הפועל באר שבע, הרגיזה לא מעט אנשים אחרי שכינתה את מכבי תל אביב "גרמנים" באחד הציוצים שלה בטוויטר במהלך המשחק בין הקבוצות אתמול. היום, הגיעה ההתנצלות שלה.

10:45 שער ענק בליגה הסינית

10:15: אוהדי ריאל מדריד לא רוצים את גארת' בייל בהרכב

למרות שלאחרונה הוא חזר לכושר מצוין, אם שואלים את אוהדי ריאל מדריד, הם היו מעדיפים שגארת' בייל לא יהיה חלק מההרכב הפותח, כך פרסם ה'אס' לאחר שערך סקר בקרב אוהדי הקבוצה. באתר הספרדי ערכו סקר בקרב הגולשים ושאלו מי מהשחקנים צריך לפנות את מקומו ב-11, כש-31 אחוזים בחרו בוולשי.

10:10: תרנגול הודו עוצר משחק בתוניסיה

חובבי הכדורגל ראו דבר או שניים בענף במהלך השנים, אבל מה תגידו על הווידאו הבא? במהלך משחק בתוניסיה, "פרץ" למגרש תרנגול הודו שגרם להפסקת המשחק. השחקנים ניסו לתפוס את הפורץ, אך המשימה היתה קשה משחשבו. האוהדים המקומיים למדו מאלו של בני יהודה?

10:00: המחווה המרגשת של ראסל ווסטברוק

מסתבר שראסל ווסטברוק לא רק כדורסלן טוב, אלא גם בן אדם טוב. הכוכב הגדול של אוקלהומה סיטי החליט לתרום את המכונית שבה זכה כשסיים כ-MVP של משחק האולסטאר לאם חד הורית. בארצות הברית כמו בארצות הברית התרגשו מאוד מהמחווה.

09:45: הכירו את החתול טפארל

קלאודיו טפארל נחשב לאחד השוערים הגדולים בתולדות ברזיל. שחקן העבר, שזכה עם הסלסאו במונדיאל 1994, הפך לסמל ולמודל לחיקוי במהלך השנים, כשמסתבר שלא רק עבור שחקנים צעירים, אלא גם עבור חיות. סרטון ובו חתול בשם טפארל, שמפגין ביצועי שוערות מרשימים למדי, הפך לוויראלי במדינה הדרום אמריקאית. אפשר להגיד שהחתול החמוד בהחלט מצדיק את השם.

09:25: כריסטיאנו רונאלדו מעודד רכיבה על אופניים

כריסטיאנו רונאלדו הוא ספורטאי על, וכנראה שהוא רוצה להשפיע גם על מעריציו. הכוכב הגדול של ריאל מדריד העלה לחשבון הטוויטר שלו תמונה עם אופניים, וכתב: "תתאמנו כל עוד אתם יכולים! זה טוב לגוף ולנשמה".

09:15: הצוואר של איגור אקינפייב

ברוסיה פרסמו תמונה של שוער נבחרת רוסיה וצסק"א מוסקבה, איגור אקינפייב, שנפגע בצווארו מאבוקה במהלך המשחק של נבחרתו מול נבחרת מונטנגרו. אקינפייב יצא במזל מהאירוע החמור, אך בצווארו עדיין נותר סימן זכר לפגיעה הנוראית שספג על כר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully