וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "ריאל עוקבת אחרי סטרלינג, הוא השחקן הצעיר הטוב בעולם"

כוכב העבר ומאמן המילואים של הבלאנקוס אישר שהקבוצה מעוניינת בכוכב ליברפול: "עוקבים אחריו כמו שעקבנו אחרי בייל". דיווח בבילד: ריאל תנסה להחתים את באבה, מגן אוגסבורג ונבחרת גאנה

שחקן ליברפול, ראחים סטרלינג, מול שחקן מנצ'סטר יונייטד, אשלי יאנג. רויטרס
ריאל התחנה הבאה? סטרלינג/רויטרס

ראחים סטרלינג הוא אולי הכוכב הצעיר הכי גדול בפרמיירליג. חלוץ נבחרת אנגליה דחה לאחרונה הצעת עתק להארכת חוזה מליברפול והוא הפך ליעד מבוקש מאוד אצל צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, שתי הקבוצות העשירות באנגליה. אולם, ייתכן מאוד שהקבוצה הבאה של סטרלינג תהיה דווקא ריאל מדריד.

זינאדין זידאן, מאמנה של קבוצת המילואים של ריאל מדריד, התייחס לשחקן וחשף: "אנחנו מודעים לאיכויות של סטרלינג ואנחנו עוקבים אחריו. יש מעט מאוד שחקנים בעולם שיכולים להשתלב בסגל של ריאל מדריד, כך שזה הגיוני שנעקוב אחרי ההתקדמות של השחקן הצעיר הכי טוב בעולם"

זידאן הוסיף: "עקבנו אחרי גארת' בייל יותר משנה, וכך גם אחרי איסקו ורפאל וראן. אנחנו עוקבים אחרי השחקנים הצעירים הכי טובים באירופה ואם אנחנו מרגישים שיש להם מה להציע לריאל מדריד, אנחנו יוצרים קשר עם המועדון שלהם ומנסים לעשות את הצעד הבא".

שחקן אוגסבורג עבדול רחמן באבה. GettyImages
גם הוא על הכוונת של ריאל. עבדול רחמן באבה/GettyImages

אפרופו שחקנים צעירים, "הבילד" מדווח היום שריאל מדריד תנסה להחתים לעונה הבאה את באבה רחמן, מגינה השמאלי בן ה-20 של אוגסבורג ונבחרת גאנה. באבה שיחק בעונה שעברה בגרויטר פירת' מהליגה השנייה ועבר לאוגסבורג בקיץ תמורת 2.5 מיליון יורו. לשחקן יש חוזה במועדון עד אוגוסט 2019 כך שריאל תצטרך לשלם את סעיף השחרור שלו.

כזכור, אלופת אירופה כבר החתימה את דאנילו המגן הימני של פורטו תמורת סכום משוער של כ-30 מיליון יורו והיא מעוניינת לחזק גם את העמדה שבה משחקים העונה מרסלו ופאביו קואנטראו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully