וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני: "השופט לא היה טוב בשבילנו הפעם"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי נשמע מאוכזב אחרי ההפסד 2:1 לקריסטל פאלאס ובעקבות השער מנבדל שנכבש נגד האלופה, אבל הוסיף: "ננצח עוד הרבה אם נשחק כך". וגם: כמה זמן לא כבש סרחיו אגוארו?

מנואל פלגריני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
המצב קשה. פלגריני/GettyImages

מנצ'סטר סיטי ככל הנראה נפרדה אמש (שני) מחלום השמירה על תואר האליפות. הסיטיזנס הפסידו 2:1 לקריסטל פאלאס בחוץ, במשחק שנעל את המחזור ה-31 בפרמיירליג והם כרגע במקום הרביעי בלבד עם 61 נקודות, תשע פחות מצ'לסי המוליכה, לה יש אפילו משחק חסר. יאיא טורה הצליח לצמק בדקה ה-78 אחרי ששערים של גלן מארי (34) וג'ייסון פאנצ'און (48) העלו את הקבוצה המקומית בסלהרסט פארק ליתרון.

דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
זה נראה רע. סילבה/GettyImages

המספרים

* סרחיו אגוארו כבש 17 שערי ליגה העונה והוא רחוק שניים בלבד מדייגו קוסטה והארי קיין, שמוליכים את טבלת הכובשים בפרמיירליג. עם זאת, קון לא מצא את הרשת כבר 556 דקות ברציפות.

* לפני ההפסד אמש, הצליחה סיטי לנצח בשבעה משבעת המפגשים הקודמים שלה מול פאלאס.

* חלוץ קריסטל פאלאס גלן מארי כבש חמישה שערים בחמשת משחקי הפרמיירליג האחרונים בהם שותף.

* יאיא טורה כבש שלושה שערים בשלושה משחקים ששיחק מול קריסטל פאלאס. גם זה לא הועיל לסיטי הפעם.

* זה היה הפסד החוץ השלישי ברציפות של מנצ'סטר סיטי בליגה וזו הפעם הראשונה שהיא מפסידה שלושה משחקי ליגה ברציפות מאז אפריל 2011.

* זה היה ההפסד הרביעי ברציפות של סיטי בכל המסגרות, דבר שקורה לה לראשונה מאז 2009.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
וינסנט קומפאני שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
גם קומפאני מבין שסיטי כנראה לא תשמור על האליפות/GettyImages

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני התייחס בסיום המשחק לסיכויים של הקבוצה שלו בכל זאת לזכות באליפות: "הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות הוא לנצח בכל המשחקים שנותרו לנו. אנחנו חייבים לנסות לזכות בכמה שיותר נקודות ורק אז נראה מי מסיימת ראשונה, מי שנייה, מי שלישית ומי רביעית".

על המשחק עצמו אמר הצ'יליאני: "הרגשתי ששיחקנו טוב מאוד, שלטנו במשחק ושיחקנו כמו שאני אוהב שהקבוצה משחקת. כמובן שאנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה. אני לא רוצה להתייחס להחלטות השיפוט כי כשאתה מתייחס לזה אתה מנסה בעצם למצוא תירוצים להפסד שלך. במקרה הזה, השופט לא היה טוב בשבילנו. אנחנו צריכים לשחק שבעה משחקים נוספים ואם נשחק כמו ששיחקנו היום, ננצח ביותר משחקים מאשר אלה שנפסיד בהם". פלגריני התייחס לעובדה שהשער הראשון של פאלאס הובקע אחרי מה שנראה כנבדל ברור.

מנג'ר פאלאס אלן פארדיו אמר: "הגענו למחצית והייתה לי הרגשה שנצטרך להיראות הרבה יותר טוב כדי לוודא שמנצ'סטר סיטי לא תפעיל עלינו לחץ כבד ב-20 הדקות האחרונות. הצלחנו להשיג את השער השני, ולמרות זאת היו הרבה רגעים מלחיצים בסיום. הצלחנו לחפור עמוק, לעבוד קשה ולשמור על התוצאה. הראינו אופי חזק הלילה. אנחנו בכושר של טופ 4".

פרנק למפארד שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יראה את האקסית חוגגת אליפות? למפארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully