וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: קריסטל פאלאס הפתיעה עם 1:2 על מנצ'סטר סיטי

האלופה נפלה בסלהרסט פארק ושבעה מחזורים לסיום העונה, היא רחוקה תשע נקודות מהמוליכה צ'לסי ומדורגת רק רביעית. גלן מארי (34) וג'ייסון פאנצ'ן (48, כדור חופשי מצוין) כבשו, יאיא טורה צימק (78)

וינסנט קומפני ג'ו הארט מנצ'סטר סיטי מתלוננים לשופט מייקל אוליבר. AP
קומפני וג'ו הארט לא מבינים מה קרה/AP

המחזור ה-31 בפרמיירליג הגיע הערב (שני) לסיומו עם הפתעה גדולה מאוד בסלהרסט פארק, שם ניצחה קריסטל פאלאס בביתה 1:2 את האלופה מנצ'סטר סיטי. בעקבות ההפסד, סיטי נמצאת כעת במרחק תשע נקודות מהמוליכה צ'לסי וכאשר נותרו רק עוד שבעה מחזורים, היא כנראה נפרדה סופית מהתואר שלה. גרוע מכך אפילו, הקבוצה של מנואל פלגריני מוצאת את עצמה כעת במקום הרביעי בלבד, שתי נקודות מתחת לשנייה ארסנל ואחת מתחת ליריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד, אצלה תתארח ביום ראשון הקרוב.

פאלאס עלתה ליתרון בדקה ה-34. ג'ו לדלי הסיט כדור גובה עם הראש לסקוט דאן, שחמק ממלכודת הנבדל. הבעיטה שלו מקרוב נהדפה על ידי הארט, אבל הריבאונד הגיע לגלן מארי, שממטר בעט פנימה. בדקה ה-48, סיטי נותרה בהלם, כאשר ג'ייסון פאנצ'ן סובב כדור חופשי מושלם מכ-20 מטרים לפינה השמאלית התחתונה של הארט וקבע 0:2.

בדקה ה-78, האלופה חזרה למשחק עם שער של יאיא טורה. הקשר הפנטסטי מחוף השנהב קיבל כדור מסמיר נאסרי ומפינת הרחבה סובב בשמאל לפינה הרחוקה. לספרוני לא היה צ'אנס להגיע לזה ומאותו רגע, סיטי הפעילה מכבש על השער של פאלאס, אבל לא הצליחה למצוא את השוויון, לא מעט בזכות כמה הצלות מעולות של ספרוני.

גלן מארי קריסטל פאלאס חוגג שער. AP
ניצחון גדול לפאלאס. מארי חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully