וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "דיון תומפסון היה פנטסטי בשני צידי המגרש"

מאמן ירושלים היה מאושר מהבכורה של שחקן הרכש שלו, אך הדגיש: "נצטרך להביא עקביות ממשחק למשחק". אלעד חסין: "אנחנו מבוישים, מרגישים חרא, הכל הלך הפוך". שרף: "כולם מרגישים רע"

one

הפועל ירושלים סיפקה את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה, כשמחצה בביתה 58:93 את הפועל חולון מעוררת הרחמים. דיון תומפסון סיפק בכורה גדולה עם 23 נקודות ו-9 ריבאונדים, בסיומה אמר: "יש לנו שחקנים מצוינים, כולם יודעים איך לשחק. אם החבר'ה יודעים לשחק ושמים אותם ביחד, לפעמים קורים דברים כאלה".

"משחק פנטסטי", אמר דני פרנקו בסיום. "באתי קצת עם חשש, כי באפריל אתה מכניס שני שחקנים שאחד מהם יודע משהו כמו 25 אחוז מהדברים שאנחנו עושים ודרווין קיצ'ן, שלא שיחק תקופה ארוכה. ככה אני אוהב שאנחנו משחקים ברמת האגרסיביות והאינטנסיביות, אני שמח שזה קרה. דיון תומפסון היה פנטסטי בשני צידי המגרש, אבל כמו תמיד נצטרך להביא עקביות ממשחק למשחק. אני שמח שגם לקיצ'ן היו דקות טובות". על ההחלטה להותיר את דונטה סמית' על הספסל למשך מרבית המשחק לאחר שזה סבל מפציעה קלה אמר פרנקו: "אני החלטתי במחצית שבר טימור בתקופה טובה וזו הדזמנות טובה להשאיר אותו על המגרש, ודונטה קצת ראה מטושטש בעין אחת. אם חולון היו מתחילים לחזור הייתי מחזיר אותו לשחק, זו הייתה הזדמנות לתת לאחרים לרוץ".

אלעד חסין ניסה להסביר את המפלה של קבוצתו: "אנחנו מבוישים, מרגישים חרא, אף פעם לא ראיתי את השחקנים שלי ככה בחדר ההלבשה. זה נגמר מהר, וזה לא צריך לקרות ככה. הכל הלך הפוך. החטאנו ליי-אפים מתחת לסל, ובצד השני הכל הלך לצד של ירושלים, ששיחקו טוב. זה מסוג הימים הקשים שקבוצה עוברת מבחינת הביטחון שלנו. כל פעולה שניסינו לעשות לא צלחה, וזה כואב. צריך להתאושש מזה". במהלך המשחק נרשם עימות בין ג'ורדן טיילור ושלומי הרוש, עליו אמר חסין: "ראיתי ויכוח. אני לא שופט אותם. כששחקנים מתווכחים זה אומר שהם רוצים, שאכפת להם. נדבר על זה. זה קורה. אני לא יודע מה היה שם".

שלומי הרוש הוסיף: "לא הגענו מוכנים כנראה. אנחנו לא יכולים להיראות ככה. זה כואב, מהימים האלה שכלום לא הולך. התקרית עם ג'ורדן? זה כבר מאחורינו, זה אמוציות של משחק. הוא אמר כמה דברים, אני אמרתי כמה דברים, זה קורה".

מאמן הפועל חולון אלעד חסין. מגד גוזני
אובד עצות. חסין/מגד גוזני

קבוצה מאוכזבת נוספת היא מכבי אשדוד, שהובסה 78:62 על ידי מכבי ראשון לציון, והסתבכה עוד יותר בתחתית הלוהטת. "הפסד רע מאוד בשבילנו", אמר צביקה שרף בסיום. "צריכים לבדוק את עצמנו מה קורה לנו בבית, יותר מדי פעמים קורה לנו המצב הזה שאנחנו חוזרים לשיוויון ואז נתקעים, יותר מדי שחקנים אצלנו מאוד רוצים אבל אחוזי קליעה נמוכים, החלטות לא הכי טובות. לא הגיע לנו לנצח. נעשה את כל הפעולות כדי להחזיר את השחקנים שבכושר פחות טוב בחזרה לכושר".

המאמן הוותיק השתולל אחרי מהלכים ספציפיים של רם אליאספור ואבי בן שימול, ואמר: "כששחקן צעיר מקבל צ'אנס בקבוצה שנלחמת על חייה ומחטיא ולא יורד להגנה, אין דבר שיותר מרגיז אותי מזה. כשיש מצב של 4 הפרש ושחקן כמו אבי צריך לעשות עבודה הגנתית ולעצור שחקן שחודר אליו, ויש 16 שניות ואמרנו לעשות עבירה, אז צריך לעשות עבירה, ולא לחטוף סל, אלה דברים שמרגיזים אותי. ההוראות והדרישות ברורות, והאנשים צריכים לבצע את העבירות. אי אפשר לצפות את העתיד, צריכים לחיות משבוע לשבוע, כולם נמצאים בהרגשה רעה מאוד וצריך להשקיע זמן ומחשבה, עבודה זה לא בהכרח במגרש כי אנחנו עושים עבודה מחוץ למגרש, אני יודע את המצב שלנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully