וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "זה פער משמעותי, לא נכחיש. אסור לנו לאבד את זה"

6.4.2015 / 23:09

מכבי תל אביב התקרבה לאליפות וגם הכוכב הגדול שלה יודע את זה: "שמח שבן חיים נכנס ושינה את המשחק". פאקו עדיין לא מוכן להיות רגוע: "עד שלא נסיים את העבודה, אסור לנו להפסיק"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב עשתה הערב (שני) צעד ענק אל עבר אליפות שלישית ברציפות, כשגברה על הפועל באר שבע 1:3 ופתחה ממנה פער של שמונה נקודות בפסגה. ערן זהבי חגג צמד (3, 83), טל בן חיים המחליף השתתף בחגיגה גם כן (79), ושער שוויון זמני של מאור בוזגלו לא הספיק לסגנית המוליכה.

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן, סיכם בשמחה: "כל משחק הוא חשוב, אבל עכשיו הפער גדול יותר. אנחנו חייבים לשמור על הרמה ולהמשיך ככה. חוץ מעשר הדקות הראשונות במחצית השנייה, שם טעינו וספגנו במתפרצת את השוויון, היינו דומיננטים, שלטנו במשחק. אחרי החילוף, ששינה מעט את המערך שלנו, היינו בשליטה".

על המשך הדרך אמר המאמן: "גם לפני המשחק הזה האליפות הייתה תלויה רק בנו, אבל קרו דברים מוזרים בכדורגל בעבר ועד שלא נסיים את העבודה, אסור להפסיק. לא הייתי מודאג מכך שעוד לא ניצחנו עדיין את באר שבע או קרית שמונה עד היום, רק רציתי שנשפר את הרמה שלנו וזה בדיוק מה שעשינו בשלושת המשחקים האחרונים. רצינו גם להחזיר שחקנים כמו ראדה פריצה. הייתה לו עונה קשה ואני שמח שהוא חזר לעניינים ונתן משחק טוב. אני מרוכז רק בעונה הבאה, לא בעתיד. אם אשאר או לא, זה העתיד הרחוק".

ערן זהבי הוסיף: "אחרי ניצחונות תמיד כיף ויש אווירה טובה. אני מקווה שנמשיך בדרך הזו. עשינו עד היום דברים משכנעים, בחודש האחרון אנחנו יותר דינמיים ומגיעים למצבים וצריך להגיד כל הכבוד לכולם. שום דבר לא נגמר. אני שמח שטל בן חיים נכנס, הביא שינוי וכבש את שער הניצחון. זה פער משמעותי, לא נכחיש את זה. אסור לקבוצה כמונו לאבד את זה ואם אפשר לסיים את זה ב-10 או 12, נעלה בכל משחק במטרה לנצח. כל שחקן פה ירצה לקבל דקות ולהראות את עצמו לקראת העונה הבאה. אני מאוד מאושר פה, מעריכים אותי, נותנים לי את ההרגשה הכי טובה שאפשר, החברים מפגרנים לי, עוזרים לי להראות את היכולות שלי. אין יותר כיף מזה בכדורגל".

טל בן חיים: "היה משחק קשה מאוד, לא סתם באר שבע במקום השני, היא קבוצה מצוינת ועשתה לנו חיים קשים בכל המשחקים מולה. אבל בבלומפילד, אנחנו חייבים לנצח אותם ואני שמח שעשינו את זה. עוד לא התחלנו את האימון הראשון וכבר דיברו על זה שנעשה אליפות שלישית ברציפות. זה לא הולך להיות קל בהמשך העונה, אבל כולם יודעים מה המטרה שלנו. לעלות מהספסל זה תמיד קשה יותר מאשר לפתוח. קשה להיכנס למשחק שכולם כבר רגילים אליו. הדבר היחיד שהיה לנגד עיני היה לנצח במשחק היום. אני שמח שעשינו את זה כי זה היה חשוב מאוד".

פאקו מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
" לא הייתי מודאג מכך שעוד לא ניצחנו עדיין את באר שבע או קרית שמונה עד היום, רק רציתי שנשפר את הרמה שלנו וזה בדיוק מה שעשינו בשלושת המשחקים האחרונים". פאקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully