וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "צריכים להיראות טוב יותר מאיך שהיינו נגד באיירן"

מאמן דורטמונד מתכונן לרבע גמר הגביע הגרמני מול הופנהיים: "אנחנו צריכים להפוך כל אבן כדי להשתפר" (ג', 21:30, ספ' 2). וולפסבורג תארח את פרייבורג המסובכת (20:00, ספ' 2)

מאמן בורוסיה דורטמונד, יורגן קלופ, ליד שחקן הקבוצה מאטס הומלס. GettyImages
קלופ אופטימי/GettyImages

רבע גמר הגביע הגרמני ייפתח מחר (שלישי) עם שני משחקים מסקרנים במיוחד. וולפסבורג הלוהטת תארח את פרייבורג, שמסובכת בקרבות התחתית, בעוד דורטמונד תנסה להתאושש מההפסד לבאיירן מינכן מול הופנהיים.

קווין דה בראונה שחקן וולפסבורג (ימין). GettyImages
רוצים כרטיס לחצי גמר הגביע. דה בראונה ושחקני וולפסבורג/GettyImages

וולפסבורג - פרייבורג (ג', 20:00, ספורט 2)

הזאבים נראים נהדר ואחרי ה-1:3 מול שטוטגרט בשבת נראה שהיא בדרכה הבטוחה להבטחת המקום השני בבונדסליגה. אז אמנם נראה שוולפסבורג, שנמצאת במרחק עשר נקודות מבאיירן מינכן המוליכה, כבר לא תזכה באליפות העונה, אבל היא עדיין יכולה לזכות בשני תארים: גביע והליגה האירופית. מנגד, ולמרות שניצחה 0:1 בשבת את קלן, פרייבורג עדיין בצרות בליגה ונמצאת במקום ה-14 מרחק שלוש נקודות בלבד מהמבורג שנמצאת במקום ממנו הולכים למבחנים. מקסימיליאן ארנולד מוולפסבורג, שלא שיחק מול שטוטגרט בשבת בשל כרטיסים צהובים, יחזור לסגל ועשוי לפתוח.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
יחזרו לנצח? רויס/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - הופנהיים (ג', 21:30, ספורט 2)

שלושה ימים אחרי ההפסד הכואב לבאיירן מינכן, תנסה הקבוצה של יורגן קלופ לחזור לעניינים דרך הגביע. השוורצגלבן יארחו את הופנהיים, שמגיעה אחרי תבוסת 4:1 ביתי מול בורוסיה מנשנגלדבאך, אבל בסך הכול נמצאת בעונה לא רעה ובאמצע הטבלה.

"אנחנו צריכים להיראות טוב יותר מבחינה התקפית מאשר איך שנראינו מול באיירן מינכן", אמר קלופ לקראת המשחק, "זה לא היה אסון מבחינה התקפית מול באיירן, אבל אנחנו צריכים להפוך כל אבן כדי להשתפר. עדיין יש לנו הרבה מה לעשות העונה, והגביע הוא חשוב לנו מאוד. הופנהיים קבוצה מוכשרת מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully