וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 4 נקודות לגל מקל בהפסד ניז'ני נובגורוד לצסק"א מוסקבה

הרכז הישראלי היה חלש, קבוצתו ספגה 83:75 ב-VTB. ננדו דה קולו כיכב עם 27 נקודות, תאודוסיץ' קלע 23. מולי קצורין השיג ניצחון רביעי בחמישה משחקים עם אייסברן ברמרהאבן בליגה הגרמנית

שחקני ניז'ני נובגורוד גל מקל. GettyImages
משחק חלש. מקל/GettyImages

בקרב צמרת בליגת ה-VTB ניצחה צסק"א מוסקבה הערב (שני) בביתה 75:83 את קבוצתו של גל מקל, ניז'ני נובגורוד ועלתה למאזן 3:25 העונה במפעל והיא מוליכה אותו. ניז'ני במאזן 8:18 ובמקום השלישי.

הרבע הראשון הסתיים ב-19:23 לאורחים, אבל 9:21 ברבע הבא העביר את השליטה לצסק"א. ניז'ני עוד נשארה בתמונה ולרבע האחרון עלתה בפיגור שתי נקודות בלבד, אך היכולות של צסק"א סידרו לה את הניצחון. ננדו דה קולו היה גדול עם 27 נקודות ו-9 אסיסטים, מילוש תאודוסיץ' קלע 23 וסאשה קהון סיים עם 13. בצד השני, טרנס קינסי קלע 21, טיילור רוצ'סטי וטריי תומפקינס הוסיפו 16 כל אחד. מקל הסתפק בארבע נקודות, שני ריבאונדים ושני אסיסטים.

מאמן בני הרצליה מולי קצורין. מגד גוזני
סיפור הצלחה. קצורין/מגד גוזני

מולי קצורין ואייסברן ברמרהאבן ממשיכים להתקדם ומראים עקומת השתפרות מרשימה מאוד בזמן האחרון. המאמן הישראלי רשם היום ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים עם 74:93 מרשים מאוד על גוטינגן השמינית ערב המחזור, במסגרת המחזור ה-30 בבונדסליגה.

ג'רי סמית', ששיחק במכבי ראשון לציון בתחילת העונה והצטרף לקבוצה של קצורין לאחר מכן, בלט עם 23 נקודות ו-6 אסיסטים, כשהוא קולע ב-5 מ-5 לשתיים, 1 מ-1 לשלוש ו-10 מ-12 מהקו. מיילס הסון ומוזס אהמבה קלעו 19 כל אחד ודווין סירסי קלע 9 וקלט 9 ריבאונדים. ריימאר מורגן קלע 17 נקודות וקלט 6 ריבאונדים.

הקבוצה של מולי קצורין, שדורגה במקום הלפני אחרון כאשר המאמן הישראלי הוותיק הגיע אליה, כבר במקום ה-14 ושיפרה את מאזנה ל-10 ניצחונות ו-20 הפסדים ונראה שהיא בדרך הבטוחה לעונה נוספת בבונדסליגה הראשונה, כשקריילסהיים מרלינס נמצאת מתחת לקו האדום עם מאזן של 6 ניצחונות בלבד ו-23 הפסדים, ויש לה משחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully