וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב כבש צמד פנדלים וסידר לברוז' 1:2 על ליאז'

קשר נבחרת ישראל המשיך את הכושר המסחרר שלו במדי קבוצתו והחזיר אותה למקום הראשון. ליאז' עלתה ליתרון מהיר משער של אדריאן טראבל (2), אבל רפאלוב קבע מהפך חשוב בדקות 45 ו-68

שחקן קלאב ברוז', ליאור רפאלוב. GettyImages
לא עוצר, לפחות בברוז'/GettyImages

המחזור ה-31 בליגה הבלגית, הראשון בפלייאוף העליון לאחר הקיזוז המפורסם, נמשך היום (שני) עם ניצחון חשוב מאוד של קלאב ברוז', 1:2 ביתי על סטנדרד ליאז'. מי שהכריע את המשחק היה קשר נבחרת ישראל, ליאור רפאלוב, שכבש צמד פנדלים והחזיר את ברוז' אל המקום הראשון בטבלה. כעת, כאשר נותרו תשעה מחזורים לסיום העונה, ברוז' מובילה בשתי נקודות על השנייה גנט.

האורחים עלו ליתרון כבר בדקה השנייה, כאשר אדריאן טראבל הצרפתי הקדים לכדור את שוער ברוז', מאט ריאן. השופט לא שרק לעבירה לזכות ריאן במפגש בין השניים ולטראבל לא נותר אלא לבעוט פנימה משני מטרים מול שער חשוף.

היתרון של ליאז' החזיק מעמד עד לדקה האחרונה של המחצית הראשונה, אז קיבל רפאלוב את הכדור בתוך הרחבה, הוכשל בבירור על ידי הקולומביאני דארווין אנדרדה ושלח בעצמו את הפנדל לפינה. השני של הישראלי הגיע בדקה ה-68. הפעם, אנדראדה חסר המזל גלש ברחבה והכדור פגע בידו. רפאלוב ניגש שוב אל הנקודה הלבנה ושלח את הבעיטה לאותה פינה. בניגוד לבעיטה הראשונה, יוהאן טוראם, השוער הצרפתי של ליאז', זינק לכיוון הנכון ואפילו הצליח לגעת בכדור, אך הוא רק הדף אותו אל הרשת. ליאז' לחצה עד לסיום, אך לא מצאה את השוויון ורפאלוב זכה להיות גיבור המשחק.

* ברייטון הפסידה 1:0 בחוץ לרות'רהאם יונייטד. בירם כיאל, שהשלים 90 דקות, הוסט לעמדה קדמית במחצית השנייה והיה מאוד פעלתן, אך הוא וקבוצתו לא מצאו את שער השוויון ונותרו תשע נקודות מעל הקו האדום. הניצחון של רות'רהאם קבע גם כי בלקפול יורדת רשמית לליגה השלישית.

* טוטו תמוז, שחוזר לאט לאט לעניינים אחרי הפציעה הארוכה, שיחק 90 דקות בהפסד הביתי של פטרולול במחזור ה-24 בליגה הרומנית, 1:0 מול פנדורי מהתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully