וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדינסון קבאני שוב התעמת עם לורן בלאן, אוטובוס הקבוצה נפגע

החלוץ בדרך החוצה? המטאדור לא כל כך רצה להתחלף במהלך ה-2:3 של פ.ס.ז' על מארסיי ולא הסתיר זאת ממאמנו. אוהדי מארסיי זרקו כדור גולף שחדר לתוך האוטובוס וכמעט פגע באיברהימוביץ'. לואיז ומוטה נפצעו

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
חגיגה פריסאית. זלאטן איברהימוביץ'/AP

ערב חם היה אמש (ראשון) בצרפת ולא בשל מזג האוויר. האלופה פריס סן ז'רמן ניצחה 2:3 את מארסיי בחוץ והגדילה ממנה את הפער בטבלה לחמש נקודות. הרבה דברים ייזכרו מהמשחק הנהדר בין השתיים, ולא רק השערים היפים.

חלוץ הקבוצה, אדינסון קבאני, שלא כל כך מרוצה ממעמדו, לא אהב את ההחלטה של המאמן לורן בלאן להחליפו בדקה ה-59 וסינן לעברו מספר מילים בדרכו החוצה, כשגם בלאן לא נשאר חייב. בצרפת מיהרו לדווח שקבאני עשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה בחלון ההעברות הקרוב בקיץ. אם זה לא מספיק, שניים משחקני הקבוצה - הבלם דויד לואיז והקשר טיאגו מוטה - נפצעו במהלך ההתמודדות והם בספק למשחק מול ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות.

בנוסף תקרית חמורה נרשמה רגע לפני שהמשחק יצא לדרך. האוטובוס של הקבוצה מעיר האורות עשה את דרכו לעבר האצטדיון של היריבה, כשלפתע כדור גולף פגע באחת משמשות האוטובוס וחדר פנימה, ואף כמעט פגע בזלאטן איברהימוביץ'. מדובר, ככל הנראה, באוהדי מארסיי. למרבה המזל, לאף אחד מהשחקנים לא נגרם נזק.

שמשת האוטובוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully