וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הציוץ המפוקפק של ג'ודי, אברהם גרנט צפה במהומה

אשת השר סילבן שלום קראה למכבי תל אביב "הגרמנים". מאמן נבחרת גאנה בא לראות את קוטוקו המקומית משחקת בליגת האלופות של אפריקה, אבל אחרי ההפסד, ראה בעיקר השתוללות של האוהדים

23:59: ג'ודי ניר מוזס מתוסכלת

אשת השר סילבן שלום צייצה את הדברים הבאים בחשבון הטוויטר שלה:

20:37: מיט רומני, אחד המועמדים האפשריים לנשיאות מטעם הרפובליקנים בארצות הברית, הוא גם אחד האנשים הבודדים בארה"ב כולה שהצליחו לנחש נכונה ולשלוח לגמר המכללות את ויסקונסין ודיוק. מרשים

19:59: הפרסומת הרשמית לקרב בין מייוות'ר לפאקיאו

הייד FC מהליגה השישית באנגליה עם ציוץ גאוני

17:53: אברהם גרנט ביציע, הצבא נאלץ להבריח את השחקנים מהאצטדיון

תמונות לא נעימות בכלל הגיעו אתמול ממשחק ליגת האלופות של אפריקה, כאשר אסאנטה קוטוקו מהליגה הגנאית הודחה בביתה אחרי הפסד 2:1 בבית לאל אולמה מאלג'יריה. מיד לאחר המשחק, אוהדי המארחת החלו לתקוף את שחקני הקבוצה שלהם, מה שהכריח את הצבא להיכנס לעניינים ולהבריח את השחקנים מהאצטדיון. כל זה קרה לעיניו של מאמן הנבחרת, אברהם גרנט, שתמונה שלו צופה במשחק פורסמה בתקשורת הגנאית.

צפו בתמונות מהאירוע:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרנט ביציע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:44: צ'רלי אדם, שהיה חתום על השער המדהים מהחצי לרשת של טיבו קורטואה בשבת, כבר עשה את זה בעבר. ב-2009, במילואים של בלקפול

16:24: האוהדי מחקים את הקוון

קונקורדיה ובראסוב נפגשו בליגה הרומנית אתמול ובעוד המשחק עצמו סיפק דרמה עם שער שוויון של האורחים בדקה ה-90, הרי שהאקשן בכלל התנהל ביציע, שם קבוצת אוהדים, כנראה משועממת, החליטה להסתלבט על הקוון. יצא מצחיק.

15:30: מגן השיניים של פלויד מייוות'ר, עם שטרות של 100 דולר בפנים

פלויד מייוות'ר מתכונן לקרב הענק מול מני פאקיאו ובדרך לשם, מצדיק את כינויו "Money". המתאגרף האמריקאי הכין לעצמו מגני שיניים ודחף לתוכם שטרות, אמיתיים, של 100 דולר. הכנת כל אחד ממגני השיניים עולה 25 אלף דולר, לא פחות, שכן מלבד השטרות מכניס לשם מייוות'ר גם שברים של זהב אמיתי.

14:23: עבירה מחרידה מהליגה הבולגרית

בדרך כלל לא הייתם שומעים דבר על משחק בין לודוגורץ לבין צסק"א סופיה מהליגה הבולגרית. אך בעקבות התיקול החריף שנרשם במהלך המשחק, עכשיו אתם כן תשמעו. קוסמין מוטי, בלם לודוגורץ, הראה למצלמה שהוא יודע לבצע בעיטת קונג-פו, כשהכשיל שחקן יריבה בצורה חריפה. למרבה ההפתעה, השופט אפילו לא שרק לעבירה.

13:17: ווסלי סניידר מרגש את אוהדי גלאטסראיי

גלאטסראיי גברה אתמול 2:4 קרבקוספור כשווסלי סניידר גנב את ההצגה כשסיפק משחק נהדר. ההולנדי גנב את ההצגה לא רק במהלך המשחק, אלא גם בסיומו, כשעמד במשך שניות ארוכות, לבדו, על קו מחצית המגרש כדי להודות לאוהדים.

כך חגג גארת' בייל את ה-1:9 הענק של ריאל מדריד על גרנאדה

09:20: כוכב הרוגבי שמשתולל בראיון

תומאס גריי הוא כוכב יוטיוב. הצעיר הבריטי מנהל תוכנית רשת, שבה הוא מראיין סלבריטאים שונים. במהלך ראיון שגרתי עם ג'יימס האסקל, כוכב רוגבי מקומי, התפרץ האחרון לאחר שככל הנראה לא אהב את הגישה של גריי. הוא תפס אותו בצווארו והדביק אותו לקיר. וכל זה כשהמצלמה עובדת. התוצאה לפניכם.

08:50: איך שיחקה אוטרכט עם 12 שחקנים?

המשחק בין אוטרכט לאייאקס, שנערך אתמול במסגרת הליגה ההולנדית ונגמר ב-1:1, היה דרמטי למדי. אך מה שייזכר ממנו הוא האירוע המוזר שנרשם במהלכו, כשאוטרכט שיחקה למספר רגעים עם 12 שחקנים. זה קרה כששחקן הקבוצה, אדוארד דופלאן, יצא לקבל טיפול. מאמנו החליט להחליפו אך שכח לבשר לו, ודופלאן חזר למגרש מבלי לבקש אישור מהשופט. חלפו מספר רגעים עד שצוות השיפוט הבין את הטעות ושלח את השחקן החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully