וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההגנה לוהטת, דני אלבס עבר את ואלרי קרפין ואיפה ליאונל מסי?

ברצלונה מציגה: ההתקפה הכי טובה היא הגנה, הברזילאי עם נקודת ציון היסטורית ובספרד מודאגים מהיכולת של הפרעוש. וגם: לואיס אנריקה ביקש מבוסקטס לקבל צהוב מכוון

ליאו מסי שחקן ברצלונה מול סלטה ויגו. AP
משבר? ליאונל מסי/AP

אמנם ברצלונה לא הרשימה אמש (ראשון) כפי שעשתה ריאל מדריד, שניצחה 1:9 את גרנאדה, אך גם הקטאלנים השיגו את מטרתם, כשאספו שלוש נקודות יקרות ב-0:1 על סלטה ויגו בחוץ, ושמרו על פער ארבע הנקודות מריאל מדריד השנייה.

דני אלבס, שפתח בהרכב של ברצלונה, רשם ציון דרך משמעותי בקריירה, כשהפך לשחקן הזר בעל מספר ההופעות השני בטיבו בלה-ליגה. הברזילאי, שרשם הופעה מספר 385, עבר את ואלרי קרפין הרוסי, שאייש את המקום השני עד אתמול. במקום הראשון אגב נמצא דונאטו, ששיחק בעבר בדפורטיבו לה קורוניה ואתלטיקו מדריד. לדונאטו 466 הופעות.

את שער הניצחון של הקטאלנים סיפק הבלם ז'רמי מתיו, שכבש את השער העשירי העונה של קבוצתו בנגיחה. ברצלונה נמצאת במקום הרביעי בקטגוריה הזו בספרד, אחרי אתלטיקו מדריד (22 שערים בנגיחה), ריאל מדריד (16) וסביליה (12). בנוסף, מדובר בשער השביעי של הגנת הבלאוגרנה, שבקטגוריה הזו נמצאת רק אחרי ולנסיה (תשעה). ומה עם החלק ההתקפי? ליאונל מסי לא כבש משחק שלישי ברציפות, בפעם השנייה העונה. השער האחרון של הפרעוש היה ב-14 במרץ ובאתרים המובילים בקטלוניה כבר מתחילים לגלות סימני דאגה.

אגב, בבירת קטלוניה מצאו שהחולצה הכתומה, עימה שיחקה הקבוצה מול סלטה, עושה להם רק טוב. בשבעה משחקים עימה ניצחה ברצלונה בחמישה ובעוד שניים סיימה בתיקו. היא כבשה 13 שערים ולא ספגה כלל. כתום זה השחור החדש?

צפו בלואיס אנריקה מבקש מבוסקטס לקבל צהוב

ברצלונה השיגה אומנם ניצחון קשה מול סלטה ויגו, אבל מתברר שהראש של לואיס אנריקה עובד שעות נוספות. בטלוויזיה הספרדית תיעדו את המאמן כשהוא מבקש מסרחיו בוסקטס לקבל כרטיס צהוב מכוון כדי לא לשחק במשחק הבא הקל על הנייר מול אלמריה ולחזור למשחק החוץ הקשה שמצפה לקבוצה מול סביליה בעוד שני מחזורים. בוסקטס נענה מיד וקיבל צהוב אחרי שהפריע לביצוע בעיטה חופשית.

צפו בעצמכם: לואיס אנריקה מבקש מבוסקטס לקבל צהוב

ז'רמי מתיו שחקן ברצלונה חוגג. AP
נמצא בכושר הבקעה. ז'רמי מתיו/AP

"לא יצרנו יותר מדי מצבים", ציין לואיס אנריקה, "במשחקים מסוג זה, היכולת האישית של השחקנים קריטית. צ'אבי? הוא מרוכז במטרה - להשיג כמה שיותר תארים עבור המועדון. כל החלטה שהוא יקבל תהיה מקובלת על אנשי המועדון".

"היה חשוב לחזור לליגה ברגל ימין", אמר סרחיו בוסקטס, "פתחנו את המשחק בצורה טובה, אבל לאט לאט סלטה ויגו נכנסה לעניינים. למזלנו, הצלחנו למצוא את הפירצה כדי להכריע את ההתמודדות. אני חושב שאנחנו תחרותיים יותר מאשר היינו בעונה שעברה. בנוסף שיפרנו את החלק ההתקפי".

"היה משחק קשוח", הודה ז'רמי מתיו, "היה קשה לחזור מפגרת הנבחרות, אבל אני שמח שעשינו זאת בצורה חלקה. סלטה ויגו הייתה טובה יותר במחצית הראשונה אך במחצית השנייה היוצרות התהפכו. היה נהדר לשחק לצד ג'רארד פיקה. הוא בלם ברמה גבוהה מאוד. קל יותר כשהוא לצידך".

עוד באותו נושא

המספרים הנדירים של רונאלדו, חאמס מספק הצהרה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully