וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פערים גדולים במו"מ עם אופיר קריאף שצפוי לעזוב

הקשר שהתאכזב מכך שלא שותף מול מכבי חיפה יהיה שחקן חופשי הקיץ, טביב צפוי לדרוש דמי השבחה של 300 אלף דולר. שלומי אזולאי על ההפסד לירוקים: "הגענו למספיק מצבים כדי לנצח"

one

בית"ר ירושלים חזרה אמש (ראשון) מאוכזבת מאצטדיון סמי עופר, לאחר שהפסידה 1:0 למכבי חיפה וקטעה רצף של ארבעה נצחונות רצופים. בית"ר עדיין מדורגת במקום הרביעי שעשוי לזכות אותה בכרטיס לאירופה בסיום העונה, אך הפער מהירוקים צומצם לשלוש נקודות בלבד. הירושלמים הציגו יכולת לא רעה, אולם זה לא הספיק להם כדי לצאת עם נקודות מהמשחק, בעיקר בשל חוסר דיוק של שחקני החוליה הקדמית. מי שכן בלט וגרף מחמאות רבות, הוא השוער בוריס קליימן שהציג יכולת נפלאה בין הקורות והציל מספר מצבי הבקעה טובים מרגלי חלוצי חיפה.

מי שנראה מאוכזב מאוד בסיום המשחק, הוא אופיר קריאף שלא שותף כלל. הקשר, שמסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית, נמצא מזה שבועות רבים במגעים עם הבעלים אלי טביב בנוגע לעתידו בקבוצה, אולם על פי הפערים הגדולים במשא ומתן נראה שהוא לא צפוי להמשיך וככל הנראה יעזוב את המועדון בו גדל. קריאף יהיה חופשי בקיץ הקרוב, אך יחד עם זאת יש לזכור שטביב צפוי לדרוש עבורו דמי השבחה הנאמדים בכ-300 אלף דולרים.

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מתרחק מחוזה חדש. אופיר קריאף/ברני ארדוב

"היינו שווים לפחות נקודה", אמר שלומי אזולאי בסיום. "הגענו למספיק מצבים במהלך המשחק כדי להשוות ואולי גם כדי לנצח, אבל לא נורא, אנחנו כבר מסתכלים לעבר המשחק הבא. יש לנו משחק מאוד קשה נגד מכבי פתח תקוה, שגם נלחמת איתנו על המקום הרביעי ואני מקווה שננצח".

אזולאי נשאל על השתלבותו המוצלחת בעונתו הראשונה בקבוצה והשיב: "באופן אישי אני מרגיש טוב מאוד בקבוצה, התאקלמתי גם מבחינה חברתית וגם מבחינה מקצועית. יש מי שעובד איתי על הצד המנטלי, ועל הצד המקצועי באימונים ואני שמח להיות בבית"ר ירושלים, זה מועדון עם מסורת ארוכה ואוהדים נפלאים ורק שנמשיך ככה". על הסיכוי לזכות בכרטיס לאירופה אמר הקשר: "אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, רוצים לנצח את כל המשחקים שנותרו עד סיום העונה ואנחנו מקווים להצליח במשימה שנשארה לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully