וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "מגיע לקטן טקס כזה מדהים". גיא לוי על קריאף: "שיתמודד"

אחרי שער הניצחון שלו אמר קפטן מכבי חיפה: "אם בית"ר היו מנצחים, הסיפור היה גמור. מקווה שגם אותי יכבדו כשאסיים". גיא לוי: "הגענו למספיק מצבים, הגיעה לנו נקודה". אוהדי בית"ר שוב שברו כיסאות, הקבוצה התנצלה

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה עשתה הערב (ראשון) עוד צעד חשוב במאבק שלה על המקום הרביעי, שכנראה יוביל לליגה האירופית בסיום העונה. הירוקים גברו 0:1 על בית"ר ירושלים משער של יוסי בניון לקראת סיומה של המחצית הראשונה, כאשר הם מרבים להחמיץ לאורך המשחק ומפספסים הזדמנויות להגדיל את התוצאה. גם לקבוצה של גיא לוי היו את הצ'אנסים שלה, אבל כעת היא מקדימה רק בשלוש נקודות את חיפה. עוד לפני המשחק, המארחים ערכו טקס פרידה מרגש ליניב קטן. אוהדי בית"ר שברו מספר כיסאות באצטדיון, ובית"ר ירושלים גינתה את המעשה: "מועדון הכדורגל מגנה את שבירת הכיסאות ביציעים בהם ישבו אוהדי הקבוצה. המועדון מגנה ונגד כל פעולת השחתה או אלימות".

מרקו בלבול אמר בסיום המשחק: "היה משחק שוטף, הגענו להרבה מצבים ואני שמח שניצחנו. חשוב ששיחקנו טוב ובעיקר שלקחנו שלוש נקודות. היינו צריכים להרוג את המשחק בהחמצות שלנו לפני, לא עשינו את זה והסתבכנו, אבל בסוף הצלחנו ואנחנו מאושרים. אמרו שאין לנו סיכוי להיכנס לפלייאוף העליון, ונכנסנו. בעבר אמרו שלא ניקח אליפות, ולקחנו למרות פיגור גדול של נקודות. זה ב-DNA של מכבי חיפה. ננסה להמשיך להתחבר, אנחנו הקבוצה היחידה שהתחדשה לפני הפלייאוף העליון, ננסה להשתפר ואת הסיכומים נעשה בסיום העונה".

על יניב קטן: "היה מרגש, אימנתי אותו, שיחקתי אותו, על המגרש הוא היה המוח. כולנו אהבנו אותו ומגיע כל הכבוד לקהל על האווירה שהייתה כאן היום".

יוסי בניון הוסיף: "יש לי עוד קצת זמן לשחק ואחר כך מקווה שיכבדו אותי שאסיים. מגיע ליניב קטן טקס כזה מדהים, הוא אחד הסמלים הגדולים של מכבי חיפה. שיחקתי איתו הרבה שנים". בניון הוסיף: "אם בית"ר היו מנצחים אני חושב שהסיפור היה גמור, ידענו ודיברנו על זה כל השבוע. אבל יש עוד דרך ארוכה. הניצחון הזה שומר אותנו בעניינים ואנחנו מקווים שנהיה באירופה בסופו של דבר".

על השער שלו: "תמיד כיף לשחק טוב ולהיות מעורב במשחק. מבחינתי השערים זה בונוס, פחות חשוב לי מי מבקיע, העיקר שהקבוצה מנצחת. יש לנו הרבה מה לשפר עדיין. במהלך המשחק יש דקות שאנחנו מאבדים את זה וצריך לשפר את זה. אני מקווה שנילחם על תארים בשנים הקרובות".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
מתקרב למטרה היחידה שנותרה לו העונה. בלבול/קובי אליהו

מאמן בית"ר, גיא לוי: "הגענו למספיק מצבים כדי לנצח את המשחק הזה, אבל זה המצב. אף אחד לא אוהב להפסיד. התחושה היא מוזרה ולא נעימה, אבל נקווה שנחזור למסלול הניצחונות. אנחנו מסוגלים ויכולים לשחק יותר טוב, ואז לא נצטרך לעשות הערכות לגבי המיקום. הכול תלוי בנו. אנחנו צריכים להתעסק בלשחק טוב, אפילו יותר טוב מהיום, למרות שהגיעה לנו נקודה אחת. קליימן? הוא דיבר לבד על המגרש, מה עוד צריך להגיד? הוא על הכיפאק, בחור זהב, שוער מעולה והוא עשה את העבודה בצורה יפה".

על האכזבה של אופיר קריאף מאי שילובו במשחק, אמר גיא לוי: "שיתמודד, מה אני יכול לעשות. אני מאמן של קבוצת כדורגל. אני לא רואה פחיתות כבוד לשחקן שמשחק פעם אחת ולא משחק בפעם הבאה. זה המצב".

עוד באותו נושא

חיפה נפרדה מיניב קטן בטקס מרגש: "מודה לכל אחד ואחד מהאוהדים"

לכתבה המלאה
השער שלו העניק למכבי חיפה ניצחון ראשון העונה על בית"ר. יוסי בניון חוגג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully