וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תקרית הירי: פנרבחצ'ה דורשת לעצור את משחקי הליגה הטורקית

במועדון עדיין סוערים בעקבות הירי על אוטובוס השחקנים לאחר המשחק מול ריזספור אמש: "הליגה צריכה להיפסק עד שקצת אור יישפך על ההתקפה החשוכה". שני משחקיה הבאים של הקבוצה בגביע ובליגה נדחו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אוטובוס השחקנים לאחר הירי/מערכת וואלה, צילום מסך

הרוחות בטורקיה כולה, ולא רק ברחוב הספורטיבי, עדיין סוערות בעקבות תקרית הירי אתמול על אוטובוס השחקנים של פנרבחצ'ה. כזכור, לאחר המשחק בו הביסה האלופה 1:5 בחוץ את ריזספור, מספר חמושים החשודים כאוהדי טרבזונספור ירו על אוטובוס השחקנים בשדה התעופה של טברזון. למרבה המזל, אף אחד מהשחקנים לא נפגע, אך נהג האוטובוס נפצע עדיין מאושפז בבית החולים בעקבות כדור שחטף, כאשר השחקנים חזרו בשלום לאיסטנבול.

היום (ראשון) הוציא המועדון הודעה תקיפה לאור האירוע ובו הוא דורש שהליגה תופסק לאלתר בעקבות האירועים. "פנרבחצ'ה חושבת שהליגה חייבת להיפסק עד שקצת אור יישפך על ההתקפה החשוכה", כך בהודעת המועדון.

למשטרה אגב, עדיין אין קצה חוט בפרשה ועדיין לא ברור מי תקף את אוטובוס שחקני פנרבחצ'ה, בעוד שמשחק הקבוצה שהיה אמור להיערך בגביע ביום שלישי מול מרסין נדחה בעקבות האירועים. גם משחק הליגה הבא של הקבוצה מול בורסאספור, שהיה מתוכנן ליום שני הבא נדחה.

  • עוד באותו נושא:
  • פנרבחצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully