וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הרטה ניצחה 0:2 את פאדרבורן, 0:0 בין שאלקה לאוגסבורג

שטוקר ושולץ סידרו להרטה שלוש נקודות חשובות, פאדרבורן שקועה עמוק מתחת לקו האדום. שאלקה נותרה במקום החמישי המוביל לליגה האירופית, כמו המקום השישי בו ניצבת אוגסבורג

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה לפני רגנר קלבאן שחקן אוגסבורג. Adam Pretty, GettyImages
שוב לא כבש. קלאס יאן הונטלאר מול רגנר קלבאן/GettyImages, Adam Pretty

המאבק על הכרטיסים לאירופה נמשך הערב (ראשון) בליגה הגרמנית עם 0:0 בין אוגסבורג השישית לשאלקה החמישית, שהותיר את שתיהן בעמדות המובילות לליגה האירופית. בתחתית, הרטה ברלין ניצחה 0:2 את פאדרבורן, ששקועה עמוק מתחת לקו האדום.

אוגסבורג - שאלקה 0:0

שתי הקבוצות שרוצות לשמור על המקומות שלהן, המבטיחים כרטיס לליגה האירופית, נפרדו בתיקו מאופס ששמר על סטטוס-קוו והשאיר את שאלקה חמישית ואת אוגסבורג שישית. קלאס יאן הונטלאר, שלא כבש כבר 10 מחזורים ברציפות, הגיע למצב הטוב ביותר, אבל בעט לגופו של השוער מרווין היץ בדקה ה-54 ובזבז את ההזדמנות להשיג הכרעה. אוגסבורג ללא שער בשלושת משחקיה האחרונים ועדיין ללא ניצחון אחד בהיסטוריה שלה מול שאלקה.

ולנטין שטוקר שחקן הרטה ברלין. Martin Rose, GettyImages
חגג ניצחון. שטוקר/GettyImages, Martin Rose

הרטה ברלין - פאדרבורן 0:2

הרטה ברלין לא נהנית מעונה טובה והפסד מול העולה החדשה היה מסבך אותה עמוק בתחתית, אבל שלוש הנקודות שהשיגה העלו אותה עד למקום ה-11 וסיפקו לה מרווח ביטחון מהקו האדום. האורחים החזיקו מעמד עד הדקה ה-68, כאשר בעיטה חופשית של מרווין פלאטנהארדט פגעה במשקוף וחזרה לוולנטין שטוקר שעט על הריבאונד ובעט מקרוב לרשת. ניקו שולץ המחליף הבטיח את הניצחון שתי דקות לסיום. פאדרבורן רחוקה כבר 4 נקודות מחוף מבטחים ואם לא תעשה קאמבק במחזורים האחרונים, היא תחזור אחרי עונה אחת לבונדסליגה השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully